Fjompeline
Glad i forumet
God morgen! Nettopp vært ute å hente hjem noen småting som fikk skyss med vinden inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt det daJa vi måtte nesten planlegge nåpappa og stemor er sånne planlegge lang tid i forveien mennesker.
Ja men nei det går jo ikke!!Haha uff, han prøvde seg i natt igjen men da var jeg for trøtt
Jeg Lata som jeg Sov, så slutta han fortJa men nei det går jo ikke!!hvordan tenkte han da?
Langs lister og skap.. Samler seg mye støv der.Hahaog hvor er det?
Haha glemt å sikre den jaDet blåste fælt i natt. Fant nabons vannkanne utenfor døra vår![]()
Haha søtt på så små heldigvisGod morgenvi kjører pappa stil i Dag Vis vedlegget 199365
Krysser fingre for en time med gode resultater!Skal på sykehuset med frøkna i dag.
Oppfølging av hørselen hennes.
Krysser alle fingre for at den fremdeles er bra og ikke har blitt dårlig igjen
JaHaha søtt på så små heldigvis![]()
Masse lykke tilSkal på sykehuset med frøkna i dag.
Oppfølging av hørselen hennes.
Krysser alle fingre for at den fremdeles er bra og ikke har blitt dårlig igjen
Blåste det så ille?God morgen! Nettopp vært ute å hente hjem noen småting som fikk skyss med vinden inatt
Jeg plukka opp vesla etter at ho hadde åla seg rundt en plass ho ikke pleier å leke på. Den rosa dressen var gråHehe, det var å en aktivitet å haFant du et hjørne liksom?
Haha typisktJahan var så stolt over å ha kjøpt den, han er jo snekker så må bruke den
![]()
Var på jobbEr fornøyd med det! Gjort idag?
Ønsker ham lykke tilDet blir hos min far
Gubben får ta seg av kranglingen![]()
Hva spiste du?Ååh fyy så mett jeg erklarer ikke røre meg
![]()
Så kjiptBegynte å lure når snuppa var på dans.
MEN dabbet HELT av etter å ha spist så her skjer det ihvertfall ikke noe![]()
Noe har hvert på gang ganske lenge nå daSå kjiptmen noe skjer tydeligvis!!
JaHaha glemt å sikre den ja![]()