Skravletråd September

God kveld :) en liten tur innom før husarbeidet og i morgen er første dag på jobb etter perm.. kjenner nå at det er litt blanda følelser, men skal bli greit å jobbe litt igjen :)
Lykke til på jobb i morgen:D
Regner med lillegutt er frisk igjen?

Så godt da:D
Liker mannen norsk/svensk mat?
Tja eneste som liker norsk/svensk mat her er snuppa egentlig og hun får det i bhg :p
Vi har mye indisk, thai, meksikansk osv ;)
Mannen måtte bli vant til det og nekter ikke for at han er glad jeg har lært meg å lage mer arabisk da, men ofte blir det jo noe helt annet pga tid

Tja eneste som liker norsk/svensk mat her er snuppa egentlig og hun får det i bhg :p
Vi har mye indisk, thai, meksikansk osv ;)
Mannen måtte bli vant til det og nekter ikke for at han er glad jeg har lært meg å lage mer arabisk da, men ofte blir det jo noe helt annet pga tid
Dere er skikkelig internasjonale:D
Sikkert mye spennende mat!

Haha, det må jo bare passe når han velger å komme:P
Nei for vi får besøk på fredag som blir til søndag ;) mine besteforeldre samt søster også er det marten her i helga.

Også er det dans på tirsdag, vil at snuppa skal få hvert med der, så da kan han ikke komme på mandag heller, men fødselen kan da fint starte fra tirsdag morgen ;)

Lykke til på jobb i morgen:D
Regner med lillegutt er frisk igjen?

Takk for det :)
Neida han er ikke det, var hos legen i dag men de var gått tom for sånne til å ta crp så skulle komme tilbake på fredag om han ikke var blitt frisk. Men fikk heldigvis dråper til øynene så da satser jeg på at øyekataren forsvinner. Så min mor passer han mens jeg er på jobb, kjenner det skal bli greit med ett avbrekk fra all den sykdommen nå :P

Dere er skikkelig internasjonale:D
Sikkert mye spennende mat!
Sånn går det når vi vil ha masse krydder osv i maten ;)
Syns norsk og svensk mat er kjedelig samt at begge ikke er så glad i for eksempel vanlig kokte poteter :p

Back
Topp