Var ikke alene i skogen, møtte andre med hodelyktLitt regn og vind tåler vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke alene i skogen, møtte andre med hodelyktLitt regn og vind tåler vi![]()
Det var gode nyheterVeldig bra, hun trenger ikke komme tilbake
Lykke til på jobb i morgenGod kvelden liten tur innom før husarbeidet og i morgen er første dag på jobb etter perm.. kjenner nå at det er litt blanda følelser, men skal bli greit å jobbe litt igjen
![]()
Tja eneste som liker norsk/svensk mat her er snuppa egentlig og hun får det i bhgSå godt da
Liker mannen norsk/svensk mat?
Bra folk kommer seg ut uansett værVar ikke alene i skogen, møtte andre med hodelykt
Det skal vi ha i morgenPasta med kjøttsaus her
Å så bra!Gikk så bra hos legen idag at de ikke vil ha henne tilbake igjen![]()
Dere er skikkelig internasjonaleTja eneste som liker norsk/svensk mat her er snuppa egentlig og hun får det i bhg![]()
Vi har mye indisk, thai, meksikansk osv![]()
Mannen måtte bli vant til det og nekter ikke for at han er glad jeg har lært meg å lage mer arabisk da, men ofte blir det jo noe helt annet pga tid
Jeg er veldig fan av å sove på dagenMhm egen skyld at jeg sover på dagen damen har heldigvis også mulighet til det så de timene går veldig greit
![]()
Nei for vi får besøk på fredag som blir til søndagHaha, det må jo bare passe når han velger å komme![]()
Hva da?Da ble det take away middag![]()
Ja fra tirsdag er det måletDet må jo være målet
Good luck!
Lykke til på jobb i morgen
Regner med lillegutt er frisk igjen?
Ja og la meg ikke lenge etterpåBra du slappet av litt i sofa![]()
Blir spennende imorgen daGod kvelden liten tur innom før husarbeidet og i morgen er første dag på jobb etter perm.. kjenner nå at det er litt blanda følelser, men skal bli greit å jobbe litt igjen
![]()
Sånn går det når vi vil ha masse krydder osv i matenDere er skikkelig internasjonale
Sikkert mye spennende mat!
Jeg også når man enten er gravid eller har småbarnJeg er veldig fan av å sove på dagen![]()
Blir spennende imorgen da![]()