Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt det de siste ukene. Hjelper å spise regelmessig for meg. Sukker og kaffe er triggere. Melk lindrerEr i halsen og nedover hos meg også.
Har drukket lite cola i de siste, så vanskelig å si. Du får nesten prøve deg fremBetyr det at cola er fy fy? mye sukker i....
Jeg er ikke flink til å spise da, hm.... Må kanskje gjøre noe med det også![]()
Cola er fy jaBetyr det at cola er fy fy? mye sukker i....
Jeg er ikke flink til å spise da, hm.... Må kanskje gjøre noe med det også![]()
Kan bruke gaviscon fra apoteket, lindrer mye. Men som alle andre sier her, mat og drikke har mye å si. Har vært plaget med det siden uke 22 ca, kaster ofte opp på kveldene når det det er som værst. Hjelper mye på det også![]()
Haha, jaa! Som samboeren min sa, det er ikke bare rosen rødt å være gravid og han va glad han slapp detVar rett før jeg måtte kaste opp i går kveld.
Alt vi må gjennomgå![]()
Haha, jaa! Som samboeren min sa, det er ikke bare rosen rødt å være gravid og han va glad han slapp det
Men har funnet ut at smertene og ubehaget ved halsbrann er værre enn å kaste oppså er like greit å bare få det opp så man får sove ordentlig om natta
![]()
Jeg prøvde tyggetabletter og flytende gaviscon, men tyggetablettene var helt forferdelig , ble skum i munnen som jeg brakk meg av og satt fast i tennene. Den flytende smakte så jævlig at jeg brakk meg. Så ble jeg tipset av ei gravid veninne om at nexium (på resept, brukt mot magesår osv) funker, og at det er godkjent for gravide! Hurra! Tar 1 kapsel, og har ikke halsbrann på 3 dager! Før jeg begynte å ta dem tok jeg gaviscon 1-2 i slengen 1-2 ganger om dagen.. Legen min visste ikke om dette før jeg spurte om han kunne sjekke det.
Hjelper veldig for megSå da er det bare å spy altså?
I går kveld satt jeg i sofaen å grein, fy så grusomt det var![]()
Pleier å tygge en og hjelper ikke det tar eg en til. Husk å ikke spise eller drikke når du har tygd deStår på Gaviscon tyggetabletter at man skal ta 1-3. Noen erfaring med antall?
Link tyggegummi anbefaler jeg ☺ smaker ikke så ille. . Fåes kjøpt på apoteket ☺