Halsbrann

Står på Gaviscon tyggetabletter at man skal ta 1-3. Noen erfaring med antall?
Pleier å ta rundt tre om dagen, tror det skal gå bra å gå noen over:) gaviscon tas ikke opp på noen måte så skal ikke skade, pleier å ta det litt etter jeg har spist så den får full virkning:happy:

Pleier å ta rundt tre om dagen, tror det skal gå bra å gå noen over:) gaviscon tas ikke opp på noen måte så skal ikke skade, pleier å ta det litt etter jeg har spist så den får full virkning:happy:
Her holdt det heldigvis med en igår. Tok den rett før jeg la meg og lå musestille på venstre side. Ikke det diggeste jeg har smakt, men jeg er overlykkelig over at det fungerte!

Har ofte halsbrann jeg og, har hatt det i mange måneder nå. Min erfaring er at når d står på som verst hjelper det å ta noen spiseskjeer med naturell yoghurt :), eller fløte. Spise ofte og lite om gangen, unngå banan, krydder, løk, tomat og ferske bær(særlig bringebær). Gaviscon tyggetableter fungerer, men siden jeg i tillegg er plaget av kvalme og disse ikke smaker godt må j la være å puste med nesa når j tygger de, da går d greit :)

Har heldigvis bare hatt halsbrann kanskje 5 ganger så langt i svangerskapet.
Håper det holder seg sånn for er skikkelig forferdelig med halsbrann.. :(

Back
Topp