Kommer storken til oss?

Når jeg leser om alle som er i gang med forsøk, så skulle jeg faktisk ønske jeg var i gang med neste forsøk selv! Tør ikke si noe til mannen enda, men jeg er såååå klar for alt det der igjen! Det er så jævlig tøft når det står på, men så utrolig verdt det å ikke gi opp! Så til alle dere som er midt i hormonhelvete, ventehelvete eller i rugehelvete, STÅ PÅ! Du er Superwoman, Wonderwoman og alle de andre kvinnelige superheltene jeg ikke kan navnene på!:D:D❤❤
Tusen takk for entusiasmen din! Vi er super-womans altså! Det er få som forstår hva vi går gjennom i prøverørshelvetet med hormoner, smerter, sprøyteskrekk, tanker og følelser og ikke minst venting.
Nydelig sønn du har fått :) Plutselig er du i gang med nr to ;)

Han er jo bare vakker❤️ Skjønner godt du er klar for nr 2!

Nommiiiin for en nydelig liten gutt ❤❤ og skjønner definitivt at ønske om å gjøre det på ny er sterkt og tilstedeværende ❤

Se så fin! De øynene! ❤️
Så vakker gutt❤️
Herlig liten gutt du har, Starbucks ❤
Tusen takk for entusiasmen din! Vi er super-womans altså! Det er få som forstår hva vi går gjennom i prøverørshelvetet med hormoner, smerter, sprøyteskrekk, tanker og følelser og ikke minst venting.
Nydelig sønn du har fått :) Plutselig er du i gang med nr to ;)
Han er jo bare vakker❤️ Skjønner godt du er klar for nr 2!
Nommiiiin for en nydelig liten gutt ❤❤ og skjønner definitivt at ønske om å gjøre det på ny er sterkt og tilstedeværende ❤
Tusen takk, damer❤ Det er rart hvor fort man glemmer hvordan ventetiden var:)) Heldigvis er vi laget sånn så vi klarer å stå på videre:) Håper mannen ikke ble skremt helt vekk fra tanken om søsken...Men den kommer vel tilbake når ting roer seg litt:D

Åh hjelpes, Starbucks!!! Gratulerer!!! Nå har jeg vært borte herfra i 9 mnd, og her har du fått en sønn! Så utrolig fantastisk<3 Endelig! Vi er mammaer! <3 Stor klem fra Magnus og meg til deg og din lille.

Åh hjelpes, Starbucks!!! Gratulerer!!! Nå har jeg vært borte herfra i 9 mnd, og her har du fått en sønn! Så utrolig fantastisk<3 Endelig! Vi er mammaer! <3 Stor klem fra Magnus og meg til deg og din lille.
Takk! Ja, tiden flyr avgårde!:)) Det er helt fantastisk❤ Endelig ble vi mammaer vi også!❤ Er så lykkelig som man kan bli:) Håper alt står bra til med dere? Stor klem fra Noah og meg❤

Er så koselig å oppdatere her. En egen liten plass bare for Noah og reisen hans. Han har allerede blitt 6 mnd og han er så blid og glad. Han elsker å bli tullet med, og en skikkelig sosial liten fyr❤
2a2e1e8d674bc8512d8d6c9a728754c7

For en utrolig skjønn liten tass du har fått ❤ :D

For en søtnos ❤:-)

Så skjønn Noah er! ❤

Så skjønn han er Starbucks :) God motivasjon for oss slitere <3

7 mnd har gått, og jeg må begynne å finne meg ny jobb... Ååååh, vil bare være hjemme❤❤
e0d68b21c39bbaa014100a927e36f78d

Han er så søt❤️ Kjenner godt igjen følelsen av å bare ville være hjemme med sin lille skatt! Det er en stor overgang når man begynner å jobbe igjen og de små begynner i bhg, men jammen går det seg fint til og:-)

Jeg kjente igjen Noah fra snap i går [emoji4] Må bare si at du er en helt fantastisk rå dame! Måten du forteller om alt på, det er akkurat sånn jeg har følt det rundt dette. Selv om jeg ikke har vært igjennom halvparten av det dere har måtte taklet,kjenner jeg meg igjen. Tørket noen tårer og lo godt av storyen i går, kunne hørt på deg hver dag! Så tusen takk for en viktig, inspirerende, personlig og flott dag i går. Du er herved min favorittdame.

Back
Topp