Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg teller dager...:bored: Har gått på metformin i 3 uker nå, og progynova i 2 uker. I morgen er siste dag med progynova før oppstart sprøyte/gonal-F. Spent på hva de finner på ultralyd den 6. oktober og når dato for egguthenting blir...:rolleyes:

Andre som har gått på progynova? Sliter med enormt dårlig hud i ansiktet:shifty:

Første gang jeg tar Menopur, ble overrasket over den sterke medisin lukten! Er det første gang du tar den dosen?
Første gang på meg og med menopur! Begynner 13/10. Har gått på puregon de andre gangene, og synes det er litt skummelt å blande selv og greier..

Hva blir veien videre for deg etter sprøytestart? :shy:

Jeg har time til UL 3/10. Regner med at uttak blir i løpet av uke 41 :-)

Lykke til med sprøytestart imorgen og UL 6/10 :-) :-)
Jeg hadde ingen bivirkninger av Progynova som jeg kan huske.

Første gang på meg og med menopur! Begynner 13/10. Har gått på puregon de andre gangene, og synes det er litt skummelt å blande selv og greier..

Ja, har nettopp blandet sammen neste runde selv og det gikk bedre enn forventet :) Men jeg fikk hjelp med den første av min svigerinne som er sykepleier. Tror jeg har lest bruksanvisningen 50 ganger så langt! o_O

Ja, har nettopp blandet sammen neste runde selv og det gikk bedre enn forventet :) Men jeg fikk hjelp med den første av min svigerinne som er sykepleier. Tror jeg har lest bruksanvisningen 50 ganger så langt! o_O

Det er i grunn veldig enkelt. Stikk blandenålen nedi beholderen med tabletten og før inn væsken(e) med blandevann. Ikke rist, men gjør gjerne runde bevegelser med den om tabletten ikke har løst seg fullstendig opp.

Jeg teller dager...:bored: Har gått på metformin i 3 uker nå, og progynova i 2 uker. I morgen er siste dag med progynova før oppstart sprøyte/gonal-F. Spent på hva de finner på ultralyd den 6. oktober og når dato for egguthenting blir...:rolleyes:

Andre som har gått på progynova? Sliter med enormt dårlig hud i ansiktet:shifty:
Jeg har brukt progynova nå i over en mnd, ikke merket noen forandringer :)

Sprøytestart ble flyttet til idag ❤️

Skulle hatt oppstart på sprøyter i dag, men pga gubbens USA reise, er sprøytestarten utsatt en uke.. :) tida går sinnsykt fort! 3 uker på spray har flydd avgårde, det føles ikke lenge siden sommerferien, og nå er oktober allerede til helga :D

Har gått på Progynova i fire dager nå, og merker ikke noe. Litt vondt i hodet i dag og har vært veldig trøtt de siste kveldene, men tror det er andre årsaker. Kan ikke huske jeg hadde noen spesielle bivirkninger sist jeg gikk på det heller. Bra du snart er ferdig med Progynova, da:)

Begynte du på progynova før mensen? For å styre den liksom?
Jeg skal begynne på den 15 oktober. Men har søkt på det, også på engelske sider og finner ingen som bruker det før sprøyter.. Til og med ivf leger skriver at er kun brukt ved fryseforsøk..
Redd for at jeg får mensen og alt blir ødelagt, og må vente lengre :p

Begynte du på progynova før mensen? For å styre den liksom?
Jeg skal begynne på den 15 oktober. Men har søkt på det, også på engelske sider og finner ingen som bruker det før sprøyter.. Til og med ivf leger skriver at er kun brukt ved fryseforsøk..
Redd for at jeg får mensen og alt blir ødelagt, og må vente lengre :p

Ja, jeg begynte på det før mensen og sluttet dagen før sprøytestart. Hvorfor vet jeg ikke:) Hehe. Var så "paff" når vi fikk opplegget at jeg bare nikket. Spurte ikkje så mye.

Ja, jeg begynte på det før mensen og sluttet dagen før sprøytestart. Hvorfor vet jeg ikke:) Hehe. Var så "paff" når vi fikk opplegget at jeg bare nikket. Spurte ikkje så mye.
Okei. Men da styrte de mensen på en måte da? Eller stoppet det liksom? Fikk du blødning da du gikk på de?

Opplever hjertebank og uvelhet cirka 1 time etter hver injeksjon av menopur som varer resten av kvelden. Er det vanlig?

Sprøytedag 3

Opplever hjertebank og uvelhet cirka 1 time etter hver injeksjon av menopur som varer resten av kvelden. Er det vanlig?

Sprøytedag 3
Jeg hadde mye rart sist :) blant annet hjertebank, ble også mye uvel. Men ikke hjertebank hele kvelden..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp