Skravletråd September

Jubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning:)

God morgen :) dette var ingen morsom natt for min del, 4 timers søvn og ett barn som våkna 5 :(
Å nei :( håper du får legge deg ned med henne på første dupp da :(
Det er så dumt når de ska lære seg å våkne den tiden!! Husker vår gutt gjerne våknet 5.30-6 en periode, og det var aaaaalt for tidlig :(
heldigvis sluttet han med det og sov til 07-08 etterhvert

Jubler litt forsiktig i dag, lillemor sov på eget rom helt til 05:56! Riktignok holdt vi på helt til rundt ett i natt, men for vår del er dette et godt steg i rett retning:)
Gratulerer (litt forsiktig) :) hvert steg frem er et bra steg, selvom det er lite.
Snart legger dere henne på kvelden med en nattakos, så sovner hun selv og sover hele natta i egen seng :D

Aah. Håper det blir bra vær bare :) pass på bekkenet nå ;) jeg hadde ikke klart det :p husker jeg var helt ferdig etter en tur på butikken.
Jeg blir sliten av det, men har stivna sånn i ryggen så må prøve å gå. Det pøsregna for litt siden men, det er meldt bedre. Så jeg tar sjansen

Så behagelig å være hjemme å ta det med ro først da :) og godt med banan til frokost! :D
Ja hu frøkna elsker det. Med en gang hu ser de, står hu å roper MA, MA :p skikkelig skjønn.

Veldig deilig å ha litt tid om Morran :) vi har akkurat dusja, så er det TV å banan før mor må smøre litt brødskiver :p

Hjort er gjort :D
Haha :P men seriøst, hvordan klarte du å kom så nært en hjort? :)
Var du og jenta ut i skogen idag? :)
Jeg var ute alene i går kveld.
Like før det var så mørkt at jeg måtte slå på hodelykten gikk jeg over et hogstfelt og 3-4 m unna meg spratt en hjort opp og spratt unna.
Hadde antagelig ligget og trykket og håpet jeg ikke kom så nære og til slutt ble litt for redd

Back
Topp