Shit, det er tidligGod morgen alle sammen
Trøtt jeg
Våknet 3.30....
Håper du får litt hvile på dagen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit, det er tidligGod morgen alle sammen
Trøtt jeg
Våknet 3.30....
Såå herligEpic moment. Satt på løvenes konge, lille elsker den filmen. Så løfter hun opp bamsen sin sånn som Rafiki gjør når han skal vise frem simbahaha ååh dør litt. Kjempe søtt <3
Haha, herlige dere erTråkka på en pipeleke i natt. Skvatt til å hylte så våkner gubben "hva faen driver du med" så to sek senere tråkka han på samme leke og hoppa i taket "nei nei hva driver DU med"
Så her er det humor uansett tid på døgnet![]()
Litt under en uke igjen jomå være rart å skulle begynne igjen på jobb etter så lang tid.
Ja altså vannet kan jo gå eller lignende så vi får kontaktet barnevakt og ordnet det så kan han komme 00.01det er helt greit
![]()
Lurt å hvile littLille sover, mor har vondt i hodet. Tror jeg også skal hvile litt![]()
Hihi takkOii that badnei da unner jeg dere all søvn
![]()
Hvorfor det?Ååå tolmodigheten er svært liten akkurat nå...
Det var godt å hvile litt, ble nesten 2 timer joLurt å hvile litt![]()
Prøvd å legge snuppa siden klokka 10, sover ikke..: skal ha middags besøk for det ville gubben. Men han ligger å sover fordi Han er så "dårlig " det ser ikke ut her, og jeg må fly fram og tilbakeHvorfor det?
Ja klart detMen det er vel greit?
Det er det men en smule våtHåper det blir en fin dag på jobben da
Ble visst tordenvær herJa klart det
Å er det?Gud det er vanskelig å bli kvitt barneutstyr
Ingenting er bedre enn detJa det er veldig godt!
Ja skjønnee det altsåJa det er fryktelig kjedelig, og så frustrerende når jeg ikke kan fjerne smertene...
Godt over et år jaJa det er det, har jo ikke jobbet siden midten av april 2015 :O
Ja men det hørtes ut som en god plan![]()