Hvil deg du
Ja her blir det sofasliting i kveldSkjønnee det ikke er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvil deg du
Ja her blir det sofasliting i kveldSkjønnee det ikke er det
HahaHa ha du altså
Jeg stemmer for at du skal bli sittende å skravleStorebror sover godt i vår seng, jeg sitter i sofaen med lillebror sovende på meg. Hmm jeg som liksom skulle rydde litt i kveld siden de små holdt det gående i går kveld og jeg dermed ikke fikk ryddet da
Hm ikke godt å si da. Ee jo en stund siden
Politiet?God kveld!
I dag er jeg helt ødelagt.. hard dag på jobb - ikke tid til pauser.. Også fikk jeg telefon fra politiet, så jeg må inn og prate med dem i morgen. Dummedumme eks...
Satser på at litt hvile gjør hun frisk igjenDet er det da
Counter strike nåGod kveld! Hva gamer du?![]()
Counter strikeSå bra
Hva spiller du da?
Kjedlig ! Hvorfor politiet ?God kveld!
I dag er jeg helt ødelagt.. hard dag på jobb - ikke tid til pauser.. Også fikk jeg telefon fra politiet, så jeg må inn og prate med dem i morgen. Dummedumme eks...
Politiet?![]()
Er godt detJa her blir det sofasliting i kveld![]()
Får håpe detSatser på at litt hvile gjør hun frisk igjen![]()
Counter strike nå![]()
Godt det daHahanei jeg skal vente. Fikk sms nå
heldigvis er han hjemme snart.
Jaha, så typisk da.... Mannfolk som tenker sikkertBestemmes på hovedkontoret til kjeden, som mange andre steder
Ja er nok sikkert detSikkert mest en rutinesak.. De visste jo ingenting om at jeg ikke har sett ham på evigheter så. For alt de visste, kunne det jo hende jeg møtte ham annenhver helg eller så.
Hvorfor er han anmeldt?Jaa.. BF er jo anmeldt. Synes det er et skikkelig styr... Det betyr jo at JEG må gå å prate med alle de skumle etatene.. ><
Kjedlig ! Hvorfor politiet ?
Huff da, får håpe hun blir bedre i helgen da. Arbeider mannen din helg?Jaja virker som om snuppa begynner å bli syk, kommer til å holde henne hjemme og satse på at det ikke blir verre![]()