Skravletråd September

Jaja virker som om snuppa begynner å bli syk, kommer til å holde henne hjemme og satse på at det ikke blir verre :)

Ja men vi har også duphalac nederst og det blir også gjerne brukt av gravide og eldre :p
De burde gjøre det litt mer vennlig egentlig, men de som jobber der får jo nok å gjøre ihvertfall ;)
Ja det tviler jeg ikke på :o
Hvem er det som bestemmer hvor ting skal stå?

Ikke tidsnok siden han er ferdig kl 18.00 og snuppa jo skal sove ;)

Er ikke vanskelig å lage mat da, mannen lager mat når han er tidlig ferdig eller har fri.
Ellers er det ikke veldig avansert det jeg gjør for tiden, ikke som Musemor :eek:
Du lunne få lage mat

Ikke helt sikker der! Tror fra 2570 gram så merker man forskjell på 3 og 4 kg altså :p
Det er i hovedsak hodeomkretsen som er avgjørende. Ikke 3 eller 4 kg. Men de premature har gjerne mindre hode også da. Og de på 6 kg ofte et større...

Storebror er hentet i bhg, lillebror gråt hele bilturen hjem, ør i hodet. For 2. gang henter jeg storebror i bhg og får beskjed at ett annet barn har klort han helt uoppfordret. Storebror hadde bare sittet og lekt og fått ett kloremerke. Men heldigvis bare såvidt litt rød:)
Stakkars storebror

Det er i hovedsak hodeomkretsen som er avgjørende. Ikke 3 eller 4 kg. Men de premature har gjerne mindre hode også da. Og de på 6 kg ofte et større...
Snuppa var ikke prematur (37+0),
Men de på 4 kg pleier vel å ha større hodeomkrets enn de på 3 kg.
Snuppa hadde 33 cm og siden de bruker cranie mål som en del av vekstestimeringen, og det var mindre enn normalen også så satser jeg på at han er ca like stor som sin storesøster :)
Vil helst ikke revne opp eller få en baby som sitter fast :o

Back
Topp