<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Jeg tror jeg er 1dpo i dag....(eller i morgen i værste fall). Jeg er veldig utålmodig og syns tiden frem til IKM går såååå sakte:dead: For min del kunne jeg shoppa vogn for lenge siden, men jeg syns jeg må vente til at jeg i det minste har blitt gravid;)

Jeg synes alle dager går sakte i prøveland :p Men ekstra ille før IKM. Får håpe det går fort (selv om vi alle vet at det ikke gjør det) :)

ImageUploadedByBV Forum1474478067.096537.jpg

I dag er det ingen tvil :) Vi la inn aksjer i går, holder det om vi legger inn i morgen og ikke i dag?

Mannen er ikke hjemme før lenge etter jeg har lagt meg.

Blir så forvirret, i dag masse EL-slim, men testene mine er så svake! Kommer ikke EL-slimet før egget? Her ser det ut som høyeste topp var mandag morgen, men på langt nær positiv. I følge Ovia, så skulle jeg ha EL mandag CD 12.

Blir så forvirret, i dag masse EL-slim, men testene mine er så svake! Kommer ikke EL-slimet før egget? Her ser det ut som høyeste topp var mandag morgen, men på langt nær positiv. I følge Ovia, så skulle jeg ha EL mandag CD 12.
ImageUploadedByBV Forum1474482416.772287.jpg

Får teste igjen i morgen, men har bare en test igjen:/

Er nå ikke langt fra positiv på cd 12 da?
Nja. Samtidig, så er det den eneste testen på morgenurin, så kan jo bli litt feil å sammenlikne med alle de andre kanskje. Kanskje den blir sterkere i morgen, hvis ikke må jeg anta LH topp mandag og evt. EL onsdag. Æsj samma F kan det være, har jo sex annenhver dag uansett:p men i dag var det ihvertfall tydelig EL-slim og aksjer er lagt inn☺️

Har lagt inn litt aksjer nå også gitt :-) var ikke lett, for mannen begynner å få feber. Håper ikke det ødelegger for sædkvaliteten? Noen som vet?

Har lagt inn litt aksjer nå også gitt :-) var ikke lett, for mannen begynner å få feber. Håper ikke det ødelegger for sædkvaliteten? Noen som vet?

Tror ikke det skal ha noe å si allerede nå. Hvis han derimot blir ordentlig nedpå med høy feber kan det visstnok påvirke sædkvaliteten en stund i ettertid.

3. Dag med el slim og fortsatt blinkende test :p det var siste test jeg hadde :(

Back
Topp