Jeg tror kanskje jeg har EL idag, IKM onsdag 5.10, men får ikke bekreftet det før om en uke![]()
Satte deg opp, så får du si fra om du skal flyttes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror kanskje jeg har EL idag, IKM onsdag 5.10, men får ikke bekreftet det før om en uke![]()
Jeg tror jeg er 1dpo i dag....(eller i morgen i værste fall). Jeg er veldig utålmodig og syns tiden frem til IKM går såååå sakteFor min del kunne jeg shoppa vogn for lenge siden, men jeg syns jeg må vente til at jeg i det minste har blitt gravid
![]()
Det burde holdeVis vedlegget 198251
I dag er det ingen tvilVi la inn aksjer i går, holder det om vi legger inn i morgen og ikke i dag?
Mannen er ikke hjemme før lenge etter jeg har lagt meg.
Det burde holde
Lykke til!![]()
Nei fortsatt bare blinkende.. Har bare 1 test igjen så tok ikke den digitale ikveldTakkHvordan går testingen? Har du fått fast smilefjes enda?
![]()
Blir så forvirret, i dag masse EL-slim, men testene mine er så svake! Kommer ikke EL-slimet før egget? Her ser det ut som høyeste topp var mandag morgen, men på langt nær positiv. I følge Ovia, så skulle jeg ha EL mandag CD 12.
Jeg fikk aldri fast smilefjes når jeg ble gravid med første mann;-)Nei fortsatt bare blinkende.. Har bare 1 test igjen så tok ikke den digitale ikveldmen svak a1 test da..
Er nå ikke langt fra positiv på cd 12 da?Vis vedlegget 198260
Får teste igjen i morgen, men har bare en test igjen:/
Haha jeg satser på at el er selv om jeg ikke får det faste smilefjesetJeg fikk aldri fast smilefjes når jeg ble gravid med første mann;-)
Nei fortsatt bare blinkende.. Har bare 1 test igjen så tok ikke den digitale ikveldmen svak a1 test da..
Vis vedlegget 198260
Får teste igjen i morgen, men har bare en test igjen:/
Nja. Samtidig, så er det den eneste testen på morgenurin, så kan jo bli litt feil å sammenlikne med alle de andre kanskje. Kanskje den blir sterkere i morgen, hvis ikke må jeg anta LH topp mandag og evt. EL onsdag. Æsj samma F kan det være, har jo sex annenhver dag uansettEr nå ikke langt fra positiv på cd 12 da?
Håper på fast smilefjes i morgen tidligKrysser fingrene for at EL er rett rundt hjørnetMine var svake, så plutselig veldig positiv.
Har lagt inn litt aksjer nå også gittvar ikke lett, for mannen begynner å få feber. Håper ikke det ødelegger for sædkvaliteten? Noen som vet?
Får håpe dKrysser fingrene for at EL er rett rundt hjørnetMine var svake, så plutselig veldig positiv.