Skravletråd <3

Kjører denne opp igjen jeg! :)

Akkuratt satt meg ned igjen, blitt rastløs i dette svangerskapet, så fått ryddet og vasket kjøkken og bad igjen.
Lagde denne her i dag;
Free-Printable-Cleaning-Checklist-1.jpg

Så nå blir det lettere å få meg seg hva som skal bli gjort. Dagene går litt for fort, og plutselig er ingenting gjort, og håper mannen kan få ræva litt i gir og! :P

Akkuratt satt meg ned igjen, blitt rastløs i dette svangerskapet, så fått ryddet og vasket kjøkken og bad igjen.
Lagde denne her i dag;
Free-Printable-Cleaning-Checklist-1.jpg

Så nå blir det lettere å få meg seg hva som skal bli gjort. Dagene går litt for fort, og plutselig er ingenting gjort, og håper mannen kan få ræva litt i gir og! :P
Den så genial ut. Hvor fant du den? Kanskje den kan gi mannen her i huset et lite spark bak?

Har dere planer for helgen? :) Her skal treåringen ha overnattingsbesøk for første gang og gleder seg stort. Ellers så har vi lagt lite planer for helgen: jeg kjenner at det er veldig godt nå:)

Nja, eneste jeg vet er at vi skal til mamma og få ordnet med dåpskjolen :)

Skulle egentlig på fredagspils i dag, men avlyste da jeg er LITT sliten etter to dager med opplæring i hovedtariffavtalen. Så blir avslapping i kveld. I morgen blir det noen ærender før jeg skal ut til typen i båten.

Ingen store planer her heller. Får besøk av et vennepar i morgen og skal i bursdagsmiddag for broren min på søndag. :) Kvalmen setter en stopper for for mye planer.

Lagde denne her i dag;

Så nå blir det lettere å få meg seg hva som skal bli gjort. Dagene går litt for fort, og plutselig er ingenting gjort, og håper mannen kan få ræva litt i gir og! :p
Så morro å se deg her inne, nå ble jeg glad på deres vegne :)

Føler meg lat. Orker ikke og klarer ikke å gjøre noen ting. Gått ned 7 kg til sammen siden jeg fant ut jeg var gravid :P Kvalm av aaalt. Orket å ta med hundene på en liten runde i skogen, også gjøre rent hos dem nå istad i hundegårdene. Har en tonn med klær å brette, også må jeg rydde kjøkkenet da svigers kommer på tacofredag nå ikveld, i mellom tiden så steker jeg en grandis til ungene- Super mammaen sin det :P Huff.

Så morro å se deg her inne, nå ble jeg glad på deres vegne :)

Føler meg lat. Orker ikke og klarer ikke å gjøre noen ting. Gått ned 7 kg til sammen siden jeg fant ut jeg var gravid :p Kvalm av aaalt. Orket å ta med hundene på en liten runde i skogen, også gjøre rent hos dem nå istad i hundegårdene. Har en tonn med klær å brette, også må jeg rydde kjøkkenet da svigers kommer på tacofredag nå ikveld, i mellom tiden så steker jeg en grandis til ungene- Super mammaen sin det :p Huff.
Håper det holder denne gangen nå da :D Gøy at vi havnet på samme termingruppe!

Dytter denne opp jeg.

Jeg klør i fingrene etter å fortelle nyheten til nærmeste familie, men mannen vil vente til 12uker er nådd. Andre som har det sånn og?

Noen som tror at dyr kan merke at man er gravid? DET TROR JEG!
Hunden min har forandret seg helt, hun er helt ekstremt overbeskyttende at det faktisk er plagsomt.. Jeg får ikke sove på nettene siden hun bjeffer på hver minste lyd :eek: Hun har til og med begynt å jage katten vår...

Dytter denne opp jeg.

Jeg klør i fingrene etter å fortelle nyheten til nærmeste familie, men mannen vil vente til 12uker er nådd. Andre som har det sånn og?

Jaa! Har tenkt flere ganger at "nå sier jeg det!" til mine foreldre, men vil vente til det er mere sikkert. Sist sa jeg det til dem med en gang, men nå er vi enige om å ha nyheten for oss selv til uke 12.

Hunden min har forandret seg helt, hun er helt ekstremt overbeskyttende at det faktisk er plagsomt.. Jeg får ikke sove på nettene siden hun bjeffer på hver minste lyd :eek: Hun har til og med begynt å jage katten vår...
Det tror jeg og! Hunden vi hadde ved forrige svangerskap skulle ligge ved siden av/oppå (han veide 45kg:dead:) meg hele tiden, både dag og natt!

Det tror jeg også. Men hunden min blir ikke god! Han er så mammadalt,sist jeg ble gravid tisset han på meg to ganger og nå (hold dere fast) har han hoppet opp i senga vår å bæsjet. Har vurdert å kvitte meg med han,men da knuser jeg hjertet til 8 åringen min:( har lukkede dører her,så han ikke kommer seg inn der han vil. Han er en bitteliten hund som oppfører seg som en baby, har blitt helt scitzo. Uff... værste er når vi var hos farmorn og farfaren til sambo, så kom hunden dems og tisset under bordet borte ved meg! Han er 16 år og gjør aldri sånt. Hva er det med meg? :D

Det tror jeg også. Men hunden min blir ikke god! Han er så mammadalt,sist jeg ble gravid tisset han på meg to ganger og nå (hold dere fast) har han hoppet opp i senga vår å bæsjet. Har vurdert å kvitte meg med han,men da knuser jeg hjertet til 8 åringen min:( har lukkede dører her,så han ikke kommer seg inn der han vil. Han er en bitteliten hund som oppfører seg som en baby, har blitt helt scitzo. Uff... værste er når vi var hos farmorn og farfaren til sambo, så kom hunden dems og tisset under bordet borte ved meg! Han er 16 år og gjør aldri sånt. Hva er det med meg? :D
Hahaha, sorry, det er det rareste jeg har lest i dag [emoji85]

Vi har to hunder, hun ene blir bare litt ekstra klengete enn det hun allerede er. Så legger ikke merke til mye forskjell [emoji14]

Sorry, men dette måtte jeg le av. :D Så utrolig merkelig!
Vi har ikke hund selv, men et vennepar vi omgås mye har hund. Han var veldig overbeskyttende overfor både matmor og meg da vi var gravid sist (var gravide samtidig). Veldig søtt. :)

Hvordan gjør dere det på jobb? Jeg må finne på ulike unnskyldninger for å ikke bære tungt osv, begynner å bli litt vanskelig :-)

Når skal man ikke bære tungt? Gjelder det hele svangerskapet?
Hva som er tungt er jo så individuelt ... Når magen blir større begrenser det seg ofte helt fint selv, men man bør unngå løft som fører til stort trykk i buken, altså tunge markløft osv. Selv trente jeg styrke med frivekter fram til uke 37 i forrige svangerskap (ble jo litt lettere vekter etter hvert, da). ;)

Back
Topp