Skravletråd September

Ja da er det nok travelt for deg.
Joda bra med oss, småen har hvert syk siden lørdag og frøkna ble sendt hjem fra skolen med magevondt og kvalme. Men hu har hvert helt fin når hu kom hjem da :P ellers så er det vel ikke så mye som skjer her, starter ikke i jobb før 29 september men da blir det og fult kjør :P
Oi, permisjon snart slutt allerede?!:eek: det har gått fort!
God bedring til barna:)

Oi, permisjon snart slutt allerede?!:eek: det har gått fort!
God bedring til barna:)

Ja den er vist det, men så er jo småen nesten 14 mnd nå også da :P ja det har gått veldig fort, men samtidig fryktelig sakte innimellom Haha
Takk for det :)

Dagens planer?

God morgen :)
Planen min er å finne ut hvorfor jeg ikke har fått lønn. Så skal jeg pleie sykt barn, en liten tur i butikken og forhåpentligvis få gjort litt husarbeid. Har omtrent ikke fått gjort noe siden fredag, da småen har hvert så dårlig og det syntes nå :P

Hva er dine planer for dagen da?
Min plan er å fortsette på rommet til mellomste. Og å gå en skikkelig lang tur med yngste midt på dagen i det meldte finværet.

Skal følge mellomste og kusina på dans i ettermiddag.

Burde tatt en tur på kjøpesentret, bytte ei bok og kjøpe masse brød på obs (3 for 2) men vi får se. Må ha et par bursdagsgaver til jenter på 5 før søndag også.

God morgen :)

Her er planen å levere poden (forhåpentligvis smertefritt) i bhg, deretter skal jeg på svangerskapskontroll hos jordmora mi. Mannen blir faktisk med i dag :)
Så skal vi hjem og rydde babyrommet og rommet til eldstemann, flytte senga vår inn til eldstemann og rive taket på soverommet vårt.
Broren til mannen kommer i løpet av de neste dagene for å hjelpe oss med lydisolering av 1 vegg og taket :)

Enn du?
Ikke sååå omfattende oppussing. Her skal et rom bare tømmes for å males

Min plan er å fortsette på rommet til mellomste. Og å gå en skikkelig lang tur med yngste midt på dagen i det meldte finværet.

Burde tatt en tur på kjøpesentret, bytte ei bok og kjøpe masse brød på obs (3 for 2) men vi får se. Må ha et par bursdagsgaver til jenter på 5 før søndag også.

Du har nok å henge fingrene i du da ja :)

Ikke sååå omfattende oppussing. Her skal et rom bare tømmes for å males
Blir fort litt jobb det også :)
Jeg er unnskyldt det meste av arbeidet da, så skal kommandere og peke litt og sånn ;) Og finne ut farger da.

Hvordan ligger dere an på rommet? Blir det maling i løpet av helga?

Back
Topp