Håper du har funnet mannen?!Joa men vil hjem til shadow nå!
Mannen er blitt borte også typisk nok og jeg har vonde kynnere og nedpress når jeg prøver å gjøre noe så er avhengig av at han fikser resten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har funnet mannen?!Joa men vil hjem til shadow nå!
Mannen er blitt borte også typisk nok og jeg har vonde kynnere og nedpress når jeg prøver å gjøre noe så er avhengig av at han fikser resten!
Jeg har vært på jobb og nå skal vi til samtale på sykehusetPlaner i dag ? Ser ut som det blir bra vær her, men har vært en travel helg. Så blir nok bare avslapping på meg. Vertfall hvis jeg kjenner på ryggen
Så søt snuppeHva gjør dere? Vi er ute å går tur.
Vis vedlegget 196393
Kos degNei nå er det slutt på skravling
Ut på tur
Haha, det er nok morsomt jaKomisk å prøve å lese denne tråden uten å ta hensyn til hvem som skriver hva![]()
Bra det smakteDa var omeletten fortært!
det var godt!
Ennå ikke lei Pokemon?På tur med vogn og hund.
Pitstop utenfor kiwi, som er pokestopet her. Ta det et par ganger før jeg går videre
Jada, og nesten hjemme heldigvisHåper du har funnet mannen?!![]()
Jeg hadde et slikt på mellomste. Må ta yngste sine igjen. Og eldste.og mellomste igjenProsjekt rydde i frøknas klær. Ser jeg må gjøre dette oftere når det ligger en bukse i str 68 blandt alle klærne.
Jippi, så gøyWohoo! Jeg har fått 1000 likerklikk![]()
Nei, ikke lei. Ikke helt.Ennå ikke lei Pokemon?![]()
Håper du kjeftet tilbake!Har tydeligvis en sur gubbe i veien her. Rulla ned vinduet og kjefta fordi jeg lot barnet mitt gå istede for å sitte i vogna.
Så lenge man ikke spiller det ofte nok så går det greitEnnå ikke lei Pokemon?![]()
Det er ikke morsomt iallefallHøres utrolig plagsomt ut![]()
Hoho godt han hjalp til. Kjedelig å ikke rekke jobben daJada, fikk mannen til å hjelpe til med levering av gutta
Han rakk ikke jobben![]()
Jeg sa hun kunne jo dra uten oss. Men hun og mannen har ikke bilVeldig fin by ja og mannen flytter gjerne men jeg liker meg der vi bor nå![]()
Tror jeg hadde latt svigermor ta en harrytur selv![]()
Oii. Hva slaks samtale da?Så søt snuppe
Jeg og mannen sitter på venterommet på sykehusetsamtale om mellomste..
Nå har jeg sotert det meste, ser vi trenger flere sokkerJeg hadde et slikt på mellomste. Må ta yngste sine igjen. Og eldste.og mellomste igjen
Jeg sa jeg passer på barnet mitt når hun går ute, og det står flere "barn leker skilt i gata. Så hvis ikke bilistene tar hensyn til skiltene og evnt fartsgrenser som står oppgitt så burde de heller ikke ha lappen"Håper du kjeftet tilbake!![]()