Kos dere masseNei nå er det slutt på skravling
Ut på tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masseNei nå er det slutt på skravling
Ut på tur
Haha enigKomisk å prøve å lese denne tråden uten å ta hensyn til hvem som skriver hva![]()
Er gravid med første nå. BambusHva bruker hu på ungene da ?
ÅjaEr gravid med første nå. Bambus
vipps?Ja men så tar de ikke kort da
Hadde en del så da var det greit å kvitte seg med noeDet gjør jeg aldri men godt du gir bort
Tror ikke de har hørt om detvipps?
hahaha såpass!Tror ikke de har hørt om det![]()
Ser den. Håper du kan sove litt i bilen5.30 ble litt tidlig da![]()
De hadde 3 eid bønner idag og vi måtte på den første kl 7, altfor tidlig når vi ikke skal noe mer enn det og hjem![]()
Gleder meg til å sove idag!
Veganere bruker ikke ull nei. Fordi det er galt å holde sau for å få ull og kjøtt av den, så de støtter ikke den industrien ved å bruke ulltøy. Ikke om de lever strikt veganskWhat!!! Så hun vil ikke engang bruke ull? Hvordan skadet de sauen med det da![]()
Klær som er laget av materialer som ikke kommer fra dyrehold. bomull f.eksHva bruker hu på ungene da ?
God dag SGod morgen![]()
Sover du greit på nettene i varmen?Bare meg våken her
noe action der da?På tur med vogn og hund.
Pitstop utenfor kiwi, som er pokestopet her. Ta det et par ganger før jeg går videre
Hahaha ser det for megikke bare det.. Men hun er av den typen barn som står mer på hodet enn på beina!![]()
kusina mi tok et bilde av ungene i går. vil ikke poste det her siden det er bilde av flere enn bare mine barn.Hahaha ser det for meg![]()