Skravletråd September

Sitter?
Neida vi er i pysj i senga vi :p
Hører jentene tegne og kose seg i naborommet :) greit at de vi er hos har ei jente på 10 år ;)
Ja altså har gått rundt i pysjen siden kl 9 faktisk :o ååh herregud da er det på tide å kle på seg ja.

Så koselig :) vi sendte lille til farmor i går. Jeg var såå sliten :o sjelden jeg setter meg ned å griner men i går var det liksom nok. Så godt å få sove ut.

Må ta meg sammen.

Rydde sofaen
Og bordet.
(helst mer. Men må prioritere)
Henge opp klesvask

Og angripe kjøkkenet.

I år har bhg her en førskoleavdeling.

2,5 turdager i uka. Langtur mandag, mindre tur onsdag og annenhver fredag
Torsdag og torsdag førskoleaktiviteter. De jobber seg gjennom alfabetet. Alfabetisk. De har kommet til D. (på skolen brukte eldstemann to år på alfabetet. De lærte det grundigere da. Men seriøst. De holdt på med ukens bokstav langt uti andre klasse. Til jul i alle fall. 1,5 år!)
i den første barnehagen Vesla gikk i hadde de også egen avdeling :) Der var de i gjennomsnitt 26-30 skolestartere.

De holder på med ukas bokstav på skolen her også. de har som mål å starte lesetrening etter høstferien og gå fra 1 til 2 bokstaver i uka. Men de tar det litt som det kommer. veldig greit.

Heihei alle sammen :D Noe spennende planer i dag?

God dag alle sammen :)
Her sløver vi maks idag ❤

God dag til deg og! Sløvedag her og. Søndag OG dårlig vær. Da pleier vi knapt orke kle på oss engang.. :p

Ja altså har gått rundt i pysjen siden kl 9 faktisk :o ååh herregud da er det på tide å kle på seg ja.

Så koselig :) vi sendte lille til farmor i går. Jeg var såå sliten :o sjelden jeg setter meg ned å griner men i går var det liksom nok. Så godt å få sove ut.
Jeg var eneste som var oppe kl 9 og da våknet jeg pga krampe i leggen :p
Alle er våkne nå da :)

Godt å få sovet skikkelig ut da kan jeg tenke meg! Ikke godt å være så sliten!

Noen som har tips til dåpsgave. Skal i dåp, ikke neste helg men helga etter det. Dattra til søskenbarnet mitt som døpes. Vi har veldig god kontakt og alltid hatt det. Har spurt hva som ønskes, men det vet de ikke. Hjeeelp!

Noen som har tips til dåpsgave. Skal i dåp, ikke neste helg men helga etter det. Dattra til søskenbarnet mitt som døpes. Vi har veldig god kontakt og alltid hatt det. Har spurt hva som ønskes, men det vet de ikke. Hjeeelp!
Barnebestikk
Stol med motiv og navn

Må ta meg sammen.

Rydde sofaen
Og bordet.
(helst mer. Men må prioritere)
Henge opp klesvask

Og angripe kjøkkenet.

Angripe kjøkkenet er jo like morsomt hver gang. Tok det på fredag jeg!
Men jeg skulle gått til angrep mot haugen med rene klær som må brettes :p det er tiltak det!

Back
Topp