Noen timer er bedre enn ingentingDu aner ikke. Det er magisk, men han kommer tilbake igjen da i løpet av natta.får iallefall noen timer for meg selv.
Vi har som regel en 4 åring i senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen timer er bedre enn ingentingDu aner ikke. Det er magisk, men han kommer tilbake igjen da i løpet av natta.får iallefall noen timer for meg selv.
God dagGod dag alle sammen![]()
Her sløver vi maks idag ❤
Flott å ha noen til å sy for segGod formiddag søtaplaner for dagen?
Jeg skal straks piske mannen til å måle opp buksa si. Kona til stebroren min skal legge den opp for han.
Siden jeg ikke eier sy skills![]()
Alt er bedre enn ingenting når det kommer til søvn.Noen timer er bedre enn ingenting
Vi har som regel en 4 åring i sengahan kommer tuslende utpå natta..
Kjøre hjem.God formiddag! Hva er planene for dagen?
Æsj dable som forventeturolig og varmt
![]()
Lykke til med alt du skal gjøreMå ta meg sammen.
Rydde sofaen
Og bordet.
(helst mer. Men må prioritere)
Henge opp klesvask
Og angripe kjøkkenet.
Så kjedelig daNja de spilte vel i grunn elemdig men
Etter Gruffalo, bor han i nærheten av dere?Vi skal på tur i skogen og lete etter Gruffalo![]()
Ha en strålende dagGutta har gått for å handle frokost
Etter vi har spist blir det tur til camp nou igjen
ja veldig... blir så sliten på dagen når man ikke får sove skikkerlig.Æsj daplagsomt!
Ja, må jo detBesøk skal man prioritere![]()
Medlemskap i boligbyggelag?Noen som har tips til dåpsgave. Skal i dåp, ikke neste helg men helga etter det. Dattra til søskenbarnet mitt som døpes. Vi har veldig god kontakt og alltid hatt det. Har spurt hva som ønskes, men det vet de ikke. Hjeeelp!
Jeg hadde en veldig fin kveld! Veldig koselig med besøk av søster ❤Ja slik er der bare av og til
Håper du hadde en fin kveld![]()
Best å holde seg inne daSå deilig,
skulle ut med søppla, men den ble stående på trappa. Ikke snakk om at jeg skal ut i det været her. Det bøtter ned!
Høres ut som en flott dagHøres kos utOJ er hos besteforeldrene, har sovet der i natt. Vi har vært ute i sola og skal snart ut igjen. Bort å kjøpe egg. Så skal OJ i bursdag i ettermiddag
God dagGod formiddag! Hva er planene for dagen?
Helt klartAlt er bedre enn ingenting når det kommer til søvn.![]()
Ååja, var 2 min oppholds i stad før det begynte på igjen.Best å holde seg inne da![]()