Håper på detHåper og det. Sov på sofaen inatt pga hosteanfall. Så underskudd på søvn. Håper på å få sniket inn litt søvn når de er dratt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på detHåper og det. Sov på sofaen inatt pga hosteanfall. Så underskudd på søvn. Håper på å få sniket inn litt søvn når de er dratt
Utslitt etter fotballkampDe gutta mine sover fortsatt de
Sov veeldig godtHelt greit
Du da?
Så deilig,Så trist
Her er det strålende sol og over 20 grader![]()
Aii krampe i leggen er sikkelig ekkelt. Jeg tryna ut av senga en gang jeg hadde det hahaJeg var eneste som var oppe kl 9 og da våknet jeg pga krampe i leggen![]()
Alle er våkne nå da![]()
Godt å få sovet skikkelig ut da kan jeg tenke meg! Ikke godt å være så sliten!
God dag . Mhm viktig det. Guttungen her er veldig flink, 3år. Vil hjelpe med alt, flink til å rydde etter lek osv. Frøkna er selvsagt for liten . Og bonus på 13år er håpløs.God morgen.
Kommandere ungene omkring til å bære på plass klesvask jeg bretter og ellers rydde litt... De må lære å bidra. Alle må vi det.
Kose dereI like måte. Nå er det ut på tur straks med guttene og moren min som også tar med seg hunden
![]()
God dagGod morgen.
Kommandere ungene omkring til å bære på plass klesvask jeg bretter og ellers rydde litt... De må lære å bidra. Alle må vi det.
Har sett på det og også kjeramikk sett med fat, skål og kopp med navn og dato. Men det er så himla lang leveringstid. Og jeg er forsent uteBarnebestikk
Stol med motiv og navn
Godt med sløvedagGod dag alle sammen
Her sløver vi maks idag ❤
Høres kos utHa en super søndag selv
Vi har besøk av mannens nevø og kjæresten hans, etterpå skal vi grille på bålpanna og kose oss ute i sola
Du da?
God dag TullingenGod morgen jenter, ser mange av dere alt er i full sving med dagens gjøremål.
Her fikk jeg sove ut litt, nå er mannen reist på jobb.
Været ser ut til å bli bra i dag så da blir det ut litt med guttene senere![]()
Kos dere masseFikk melding nå.. at nå var de på vei hit.
De skulle i utgangspunktet komme 8, så det har vært lenge å vente. Blir ikke noe lur på oss, kun frøkna om ikke lenge
Så kjedelig daDet ble desverre avlyst :/ prøver igjen neste helg![]()
Flink du varHihi. Jeg fikk omsider tatt det. Men det var ....tungthahah
Noen som har tips til dåpsgave. Skal i dåp, ikke neste helg men helga etter det. Dattra til søskenbarnet mitt som døpes. Vi har veldig god kontakt og alltid hatt det. Har spurt hva som ønskes, men det vet de ikke. Hjeeelp!
Vi skal på tur i skogen og lete etter GruffaloGod formiddag! Hva er planene for dagen?
Takk for tipsBestikk, bilderammer, "min første tann og hårlokk"-greier.. Tror gullsmedene pleier ha en egen liten dåpsavdeling..?![]()
Takk for detføler meg grei.. litt sliten i kroppen bare.
satser på at det går over fort hos dere også