Skravletråd September

Jeg var eneste som var oppe kl 9 og da våknet jeg pga krampe i leggen :p
Alle er våkne nå da :)

Godt å få sovet skikkelig ut da kan jeg tenke meg! Ikke godt å være så sliten!
Aii krampe i leggen er sikkelig ekkelt. Jeg tryna ut av senga en gang jeg hadde det haha :p
Veldig digg å få sove ut :) men jeg savner lille veldig når hun er borte :p

God morgen.

Kommandere ungene omkring til å bære på plass klesvask jeg bretter og ellers rydde litt... De må lære å bidra. Alle må vi det.
God dag . Mhm viktig det. Guttungen her er veldig flink, 3år. Vil hjelpe med alt, flink til å rydde etter lek osv. Frøkna er selvsagt for liten . Og bonus på 13år er håpløs.

Ha en super søndag selv:D
Vi har besøk av mannens nevø og kjæresten hans, etterpå skal vi grille på bålpanna og kose oss ute i sola:)
Du da?
Høres kos ut:) OJ er hos besteforeldrene, har sovet der i natt. Vi har vært ute i sola og skal snart ut igjen. Bort å kjøpe egg. Så skal OJ i bursdag i ettermiddag

God morgen jenter, ser mange av dere alt er i full sving med dagens gjøremål.

Her fikk jeg sove ut litt, nå er mannen reist på jobb.
Været ser ut til å bli bra i dag så da blir det ut litt med guttene senere :D
God dag Tullingen:D
Nydelig vær her også, straks ut i sola:)

Noen som har tips til dåpsgave. Skal i dåp, ikke neste helg men helga etter det. Dattra til søskenbarnet mitt som døpes. Vi har veldig god kontakt og alltid hatt det. Har spurt hva som ønskes, men det vet de ikke. Hjeeelp!

Bestikk, bilderammer, "min første tann og hårlokk"-greier.. Tror gullsmedene pleier ha en egen liten dåpsavdeling..? :)

Back
Topp