Ca 2 timer.Ah ser den . Hvor lenge sover hun da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca 2 timer.Ah ser den . Hvor lenge sover hun da?
Hihi jaTa meg meeeed!
Nei det vil jeg troKan vel si den ikke var spesielt avslappende.
Det stemmer og bare for kosJuleshopping du skal på ?
Da burde det hvertfall vært sjørøverbursdagfamiliebursdag her.25 og 29 år
![]()
De er der vel gjerne når hun våkner også?Ca 2 timer.
Jaa, e nydelige små nøstenedet skjønner jeg..
hadde to små innom jobben på fredag som var mindre en 14 dager..
blir jo helt tussete i huet!
Litt for tidlig for winter wonderland men blir nok bra likevelDet stemmer og bare for kos
Så deilig, meget sjalu. Lenge siden det har vært skikkelig fint her.Strålende sol![]()
Haha. Nei, jeg trenger jo å shoppe jeg ogHihi jadu kan være barnepasser mens jeg shopper haha
Supert.. hun stooooooorkoser seg.Han cille nok hatt ferie lenger
Hvordan går det med skolestarteren?
Er i barcelona så hadde vært kjipt med regnSå deilig, meget sjalu. Lenge siden det har vært skikkelig fint her.![]()
så deilig.. vi har hvert oppe siden 07:00 i dag.De gutta mine sover fortsatt de
Vet ikke. Hadde jo et lite håp også om å sove med henne. Vi har hatt så elendige netter i det siste og jeg er så utslitt pga infeksjonen ogDe er der vel gjerne når hun våkner også?
Ja vet. Vært der før. Har venner der nede nå også så skal treffe deLitt for tidlig for winter wonderland men blir nok bra likevel
Var klar for skolestart hundaSupert.. hun stooooooorkoser seg.
Fikk være den føste utevennen i klassen. En jobb hun tok dønn alvorlig.
Må bremse henne med de få leksene hun har.. for hun vil helst gjøre alt på en gang.
Læreren hennes sier hun må ha oppgaver i bakhånd til henne. for hun blir så fort ferdig at hun må ha noe å finne på mens de andre gjør seg ferdig med det de skulle.
Hehe sovedyrDe gutta mine sover fortsatt de
høres ut som ei vanlig natt her i huset.. minus hunden..![]()
La dere nok litt før også kanskjeså deilig.. vi har hvert oppe siden 07:00 i dag.