God planVi får mennene våre til å ta unga så shopper vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God planVi får mennene våre til å ta unga så shopper vi![]()
I like måteØnsker alle en strålende søndaghva er deres planer i dag?
![]()
hehe vi har unger i alle ender og retningerHaha storebror holder seg oppe med hodeenden men kan ligge i all slags retninger![]()

det er innafor daGod morgen. Har sovet egentlig ganske greit men våknet ett par ganger pga lillebror ville ha litt melk
![]()
Førskoleopplegget i bhg er bra så hun kommer til å ha et fint år.vi hadde det sånn i fjor.. hun var så klar... sommerferien var nesten verst.
Hver dag kom spørsmålet.. HVOR LENGE ER DET TIL JEG BEGYNNER PÅ SKOLEN I DAG?
skal vi på skolen i dag mamma!?
osv osv..
Var veldig deilig å si: I morgen jenta mi! DA skal bu begynne på skolen!
skjønnerFørskoleopplegget i bhg er bra så hun kommer til å ha et fint år.
Men så helt klart deretter skole. Problemet er at jeg vet fra den helt klare storebror som ikke var like klar som henne at det blir null og niks utfordringer det første året, hun må lære å lese men det er hun en ettermiddag unna. Jeg bare utsetter det...
God morgen KenguGod morgen thaliz
Håper du har sovet godtNå er det natta på meg kjenner jeg..
skravles senere![]()
Koselig med besøk daNei, ikke på langt nær så mye som var planen. Men menGikk tur med lille, og da vi kom hjem malte jeg litt mens sambo badet og matet lille. Så kom søster på besøk, også forsvant tiden. Jaja.
Bra kamp?Tilbake på hotellet igjen
God morgenGod dag alle sammen![]()
Her sløver vi maks idag ❤
God formiddag søte duGoood morgen![]()
God formiddagGod morgen jenter!
Har natten hvert snill med dere?
God formiddag MusemutterGod morgen jenter
Ha en super søndag selvØnsker alle en strålende søndaghva er deres planer i dag?
![]()
Sitter?God morgendet gjør vi også idag. Sitter fortsatt i pysjen jeg
![]()
Aah! Så kjedelig.tror det. finner ikke termometeret så vet egentlig ikke![]()
God formiddag søtaGod formiddag søte du![]()
I år har bhg her en førskoleavdeling.skjønner
De har veldig bra skolestarter opplegg her også.
3 av 5 dager i uken har de skolestarter gruppe med oppgaver osv. 2 dager i uken har de tur. 1 tur med alle på avdelingen. 1 tur med skolestarterene fra den andre barnehagen.