Venter på deg lille skatt

Sender deg en stor gratulasjonsklem og ønsker deg masse lykke til i månedene som kommer :)
Og nå skal du se det blir en nydelig baby i mai! :)
Kjekt å kunne glede seg sammen med dere som endelig har slutt på blenda tester, mens man selv venter på å komme igang igjen. Nyt gravidkroppen din så godt du kan :)
 
Hva heter dere på instagram jenter? ❤️ jeg vil gjerne følge. Jeg heter Cecilieharlem
 
Om jeg blir gravid denne mnd sier Ovia termin mellom 29. mai og 2. juni :) Helt perfekt syns jeg, så jeg håper SÅ på at jeg kommer etter deg over i termingruppe! :))

Det hadde vært magisk å få deg inn der! Værste er at jeg har sykt på følelsen at du gjør det også❤️☺️
 
Jeg må bare si det, savner dere prøverene!!! Trivdes mer på det forumet her :) håper det kommer noen kjentfolk inn der snart❤️ ellers har jeg vært hos legen i dag og fått alt bekreftet. Fått helsekort og henvist til Rikshospitalet for grundig ul før uke 12. Skal til gu her i byen om ca 2 uker for å høre:se hjerteslag. Helsekortene har btw blitt rosa/lilla noe jeg syns var kjempe fint. Det grønne får jeg dårlige minner av....ImageUploadedByBV Forum1473423576.952897.jpg
 
Dette kommer til å gå bra :) Også med termin på selveste nasjonaldagen jo :joyful:
Nyt tilværelsen som gravid og lykke til på gu. Satser jo på at alt står bra til denne gangen! Titt innom til oss prøver innimellom da ;) Riktig god helg :singing:
 
Håper du holder oss oppdatert for det om du har "flyttet" ❤
 
Ååh, ❤️
Dette går nok bra! Du må fortsette å oppdatere her inne da :)
 
Åh, så stas med helsekort!! :D Har du lagd deg dagbok på mai??
 
Så godt å høre at du blir fulgt tett opp :) Denne gangen skal du se at en sprell levende nydelig baby åpner øynene sine i mai og får se på mamman sin for første gang! ❤
Jeg skjønner godt det der med minner fra forrige svangerskap. Jeg rakk dessverre å få med meg fargeskiftet. Og så har jeg bestemt meg for å ikke bruke samme apper (babyverden og pregnancy++) i neste svangerskap. Vil skape nye minner ❤ Hvilke apper bruker du?
 
Back
Topp