Utstyr

I dag kjøpte vi brukt next to me vugge. En slektning måtte hente for oss (annen by) så gleder meg til.vi får den neste gang de skal hit :) men merker jeg ble litt usikker når annonsen ikke er borte og de solgte noe annet og

Var en tur i Sverige i går og gjorde noen kjøp :)

Emmaljunga nxt90,9990 svenske kroner inkludert stelleveske og fottrekk. 5 ukers leveringstid, så avtalte at jeg henter den i november. Da har jeg litt tid før baby kommer, samtidig som garantien ikke starter å løpe nå allerede i september

upload_2016-9-4_9-30-55.png

Også kjøpte jeg madrass til lekegrinda til baby. Gullet blir nok å sove der på dagen, så syntes det ser mer behagelig ut med en madrass der for den første tiden

upload_2016-9-4_9-32-33.png

Hadde så lyst å kjøpe noe "småtterier" også, men fant ingen av disse tingene jeg bare MÅTTE ha.

1e264be5f74a0ba5ded1c08a0d8b57b2
Kommende storebror fikk velge ut tøfler til lillebror <3

ImageUploadedByBV Forum1473142603.602252.jpgImageUploadedByBV Forum1473142648.404022.jpg
Ble litt ivrig når møblene lå flatpakket i garasjen.. Alt inni stellekommoden kommer fra babypakker fra sist svangerskap som ikke gikk bra. Har også 2 bodyer bare utenom :p

Nå har jeg litt av fødebagen i boks: tøfler, morgenkåpe, pysj (2 stk) og en ammebh :) Tidlig å tenke på den nå, men jeg klarte ikke å dy meg da alt var så billig (og det var de plaggene jeg hadde sett for meg at jeg kom til å kjøpe når den tid skulle komme). Bilder kommer etterpå :)

Nå fikk jeg også en Mail om at noen baby klær i ull jeg bestilte i helgen har kommet, så skal hente disse straks! Ååh som jeg gleder meg :D

ImageUploadedByBV Forum1473355329.814044.jpgImageUploadedByBV Forum1473355342.102546.jpgImageUploadedByBV Forum1473355349.388423.jpgImageUploadedByBV Forum1473355356.961014.jpg

Ammebh, tøfler og "varm" morgenkåpe til sykehuset :) Nattkjole som jeg lett kan amme i (knappene kan åpnes), og todelt pysj (som jeg også lett kan amme i). Jeg skal ha med en pysjbukse for sikkerhetsskyld, men har hørt at man blir så varm etter fødsel og når man ammer osv (i barseltiden rett og slett). Jeg som vanligvis er iskald, er i svangerskapet varm og svett hele tiden, så gruer meg litt til "varmen/svettingen" under ammingen.

ImageUploadedByBV Forum1473355986.198934.jpg
100% merinoull (kjøpte dem på jobben min på Apotek 1). 1 blå, 1 rød og 3 hvite i størrelse 50-60. De er litt store i størrelsen så tror ungen passer de ganske lenge :p :)

Vis vedlegget 195836Vis vedlegget 195837Vis vedlegget 195838Vis vedlegget 195839

Ammebh, tøfler og "varm" morgenkåpe til sykehuset :) Nattkjole som jeg lett kan amme i (knappene kan åpnes), og todelt pysj (som jeg også lett kan amme i). Jeg skal ha med en pysjbukse for sikkerhetsskyld, men har hørt at man blir så varm etter fødsel og når man ammer osv (i barseltiden rett og slett). Jeg som vanligvis er iskald, er i svangerskapet varm og svett hele tiden, så gruer meg litt til "varmen/svettingen" under ammingen.
Hvor er tøflene og bhn fra?:D

Så flink du er:D har ikke ordna moe til meg selv enda.. lurer også på hvor bhen er fra? Skikkelig fin:) anbefaler pysjbokse for sikkerhets skyld, jeg ble veldig varm som du sier, men hver gang melka behynte å renne før amming de første dagene ble jeg også iskald, dro i snora og sa jeg hadde skikkelig feber;) så det er godt med klær man kan ta raskt av og på syntes jeg;)

Tøflene fra Cubus, bare 129kr :D så det gjør ikke noe om de blir ødelagte!

BHen er fra HM, den falt skikkelig i smak hos kjæresten :D veldig pent og deilig å ha på seg, uten spiler :)

Så flink du er:D har ikke ordna moe til meg selv enda.. lurer også på hvor bhen er fra? Skikkelig fin:) anbefaler pysjbokse for sikkerhets skyld, jeg ble veldig varm som du sier, men hver gang melka behynte å renne før amming de første dagene ble jeg også iskald, dro i snora og sa jeg hadde skikkelig feber;) så det er godt med klær man kan ta raskt av og på syntes jeg;)

BHen er fra HM :-) Tror jeg nevnte at jeg skal ha med pysjbukse for sikkerhetsskyld over her (?) for jeg er jo egentlig en frysepinne :p Ullsokker skal jeg også ha med meg :)

Back
Topp