Håper jeg ogsåSå slitsomt
Håper det snart roer seg..
Haha så fikk jeg sms fra svigermor "hei jeg hadde bursdag i går, hvorfor ringte dere ikke"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg ogsåSå slitsomt
Håper det snart roer seg..
Her så vil bhg ikke ha f.eks høst og vinterdress der samtidig. Så begrenser seg litt hva vi kan ta med da
Mange snille folkJajeg sa det til samboer at det ordner seg helt sikkert for en gravid dame langs veikanten
![]()
Du får gjøre detjamen får sove litt med henne senere.
Gjett om jeg skal
Sover jeg med henne blir det fort 2 timers søvnand mama needs it.
Bra for de som beveger seg liteSå bra![]()
Det er detÅ ja, det er vel på godt og vondt![]()
Kos deg på jobb i dagGod morgen Kengu
Jeg er på jobb!
Heldigvis! Gleder meg virkelig til å være ferdig!Du er snart i mål![]()
Huff det er ikke noe godt.Tror det er nattskrekk som er ute å går. Så håper jeg kan ta meg en powernap med henne senere på dagen![]()
Sitter og venter på at naboen skal bli ferdig på en ultralyd, etterpå er det shopping!god morgensnart klar for Bhg her
hva Gjør dere i dag ?
Men når man ikke kan gjøre annet enn å ruge og familie som hadde trengt mer så merkes det veldig godt!Ikke stress med det , du skal ruge nå![]()
Men det må han da bare lære seg! Voksne mennesker kan også håndtere en bursdag en gang i åretEller hastverk for å komme seg ut før bursdagssangen. Han liker ikke å feire sin egen bursdag. Kommer folk på overraskelsesbesøk i dag. Så er spent på reaksjonen.
Skal sove selv snartjamen får sove litt med henne senere.
Gjett om jeg skal![]()
Sover jeg med henne blir det fort 2 timers søvnand mama needs it.
Ånei :/ håper kb slipper unnaÆsj lus oppdaget i flere av trinnene på skolen![]()
SkjønnerJau.. Da blir det litt mer begrenset.
Jeg bare.. ønsker å ha kontroll på klærne. Det har jeg ikke når de er på skolen![]()
Det gjør det nokMen når man ikke kan gjøre annet enn å ruge og familie som hadde trengt mer så merkes det veldig godt!
Håper min ikke har dtSå kjedelig.
Det håper jeg ogsåÅnei :/ håper kb slipper unna
Skjønnerjeg er så surrete for tiden at jeg har skrevet opp alle klærne vi har av yttertøy. Ellers husker jeg aldri hva vi har her og der