Det er snadderAlt med mørk sjokokade er nam![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er snadderAlt med mørk sjokokade er nam![]()
God morgenGod morgenenda en fæl natt
lite søvn på hele familien
Tror det er nattskrekk som er ute å går. Så håper jeg kan ta meg en powernap med henne senere på dagenHåper dere får slappet av i løpet av dagen da. Fælt med netter hvor man nesten ikke får sove
God morgengod morgensnart klar for Bhg her
hva Gjør dere i dag ?
Jeg skal sove på sofaen tror jegGod morgen
Her er det jobb idag![]()
Ja utrolig herligGodt med litt egentid endelig![]()
Neida det er ikke vanligBetyr ikke at jeg VIL ha alt liggende der
I bhg hadde vi gjerne hengende 1 ekstra sett regnklær + dress + bytteklær.. Men, er det seriøst vanlig å ha 5-6 stk av hvert ytterplagg?
Kan gå , sykle eller løprAha! Ska sykkel så mye som mulig under en viss periode?![]()
Så bra du fikk hjelpTrivelig kjøretur til Sverige idag da!
10 mil på vei (av 50) midt på fjellet klarte jeg å punktere!!
Hei og hå. Ut med ALL pakking fra bagasjerommet og prøve få tak i reservehjulet. 8 mnd gravid og med en ultålmodig (men dog veldig interessert) 3-åring. Slet med boltene som satt fast og måtte pause flere ganger for å trekke etter luft.
"Heldigvis" var det innom et veiarbeidsområde der det gikk ledebil, og når ledebilen så meg stå der ordnet han med en annen arbeider som satte på for å hjelpe meg neste gang han kom forbiHan fikk opp bilen og skiftet dekket ferdig for meg
Etterpå måtte jeg kjøre 5 mil i maks 80km/h (men lå vel nærmere 60-70 ettersom jeg var livredd at noe skulle skje) for å få kjøpe nytt dekk. Så på dekkverkstedet fikk jeg beskjed om at 2 dekk til måtte byttes fordi de var på grensen til livsfarlige, så det endte opp med at jeg bytte alle 4! (Vi hadde planer om å bytte sommerdekkene til neste sesong så det skulle allikevel gjøres. Bare ikke NÅ!) Da vært man noen tusenlapper fattigere og vi kom til mormor og morfar kl 20:30 istedenfor kl 18!
Men vi kom jo frem tilslutt da![]()
Ikke stress med det , du skal ruge nåFøler jeg skulle hvert mye mer aktiv
Akkurat som om ble høygravid og all energi jeg hadde ble slått ut av meg!
Teller snart dagene ned til 24. September og 37 uker!
Han har så innmari konkuranseinnstinktLikte han det ikke?![]()
God morgen søtaGod morgen
Lille som har vært urolig?![]()
God morgemGod morgen! Her forsvant 30-årsjubilanten ut døra før jeg rakk å finne frem gave og frokost på senga. Jaja. Han får få det til middagen da.
Uff så kjipt daGod morgenenda en fæl natt
Ååja. Elsker det!Mørk sjokolade er godt![]()
Du får legge deg med frøkna når hun sover så du får litt overskuddGod morgenenda en fæl natt
Men først litt varmt vann med ingefærskiver oppi. Pleie halsenDet høres veldig lurt ut!![]()