Skravletråd September

Fordi jeg føler smerten dems :p

Haha. Jeg husker ingenting av smertene lenger (de var glemt etter 2 minutter), så jeg kjenner meg ikke igjen :p Men forstår deg godt likevel!

Så rart! :o jeg har også god erfaring med den... Kanskje best å ta en legetur i morgen om dt ikke blir bedre? Høres ut som streptokokker når slikt ikke funker...
Var hos legen idag. Tok nye prøver og fikk noe for hosten min. Infeksjonen er enda der, men påtur ned. Men tar tid tydeligvis

Lenge siden jeg også har lest bøker nå, ikke så lett å få lest med en av barna konstant våken;-)
Men når lillebror er sovnet på kveldene får jeg somregel lest litt;-)
Godt med litt egentid endelig :)

Tenker fleece er lurt. Har sendt med ull og i tilfelle. Ullundertøy. Men er vel ikke lenge før ull buksa og ullgenser blir med:p

Får ha noe som kan ligge på skolen! :)
Påkledning for en hel dag er så vanskelig.. Vet jo aldri hvordan været kan bli..

Får ha noe som kan ligge på skolen! :)
Påkledning for en hel dag er så vanskelig.. Vet jo aldri hvordan været kan bli..
Det er det! Her kan vi jo ha tre årstider på samme dag, så imorgen får jeg sende med både støvler og cherockser. Ull og regnsett. Hun kommer jo til å ha alt i bhg snart :p

Det er det! Her kan vi jo ha tre årstider på samme dag, så imorgen får jeg sende med både støvler og cherockser. Ull og regnsett. Hun kommer jo til å ha alt i bhg snart :p

Ja, også har man ikke lyst til at ALLE klærne skal.ligge på skolen/bhg heller.. Fantastisk frustrerende...

Ja, også har man ikke lyst til at ALLE klærne skal.ligge på skolen/bhg heller.. Fantastisk frustrerende...
Enn når pes.leder sier vi gjerne må ha tre regndresser og ro parkdresser hengende? En av hver er kravet. Fullt skift ganger tre (to i garderoben og et i tursekk) og av samme grunn tre par regnvotter. Klær hjemme til å gå ut i er det lite av...

Enn når pes.leder sier vi gjerne må ha tre regndresser og ro parkdresser hengende? En av hver er kravet. Fullt skift ganger tre (to i garderoben og et i tursekk) og av samme grunn tre par regnvotter. Klær hjemme til å gå ut i er det lite av...

Betyr ikke at jeg VIL ha alt liggende der :P
I bhg hadde vi gjerne hengende 1 ekstra sett regnklær + dress + bytteklær.. Men, er det seriøst vanlig å ha 5-6 stk av hvert ytterplagg?

Trivelig kjøretur til Sverige idag da! :(
10 mil på vei (av 50) midt på fjellet klarte jeg å punktere!! :(
Hei og hå. Ut med ALL pakking fra bagasjerommet og prøve få tak i reservehjulet. 8 mnd gravid og med en ultålmodig (men dog veldig interessert) 3-åring. Slet med boltene som satt fast og måtte pause flere ganger for å trekke etter luft.
"Heldigvis" var det innom et veiarbeidsområde der det gikk ledebil, og når ledebilen så meg stå der ordnet han med en annen arbeider som satte på for å hjelpe meg neste gang han kom forbi :D Han fikk opp bilen og skiftet dekket ferdig for meg :D
Etterpå måtte jeg kjøre 5 mil i maks 80km/h (men lå vel nærmere 60-70 ettersom jeg var livredd at noe skulle skje) for å få kjøpe nytt dekk. Så på dekkverkstedet fikk jeg beskjed om at 2 dekk til måtte byttes fordi de var på grensen til livsfarlige, så det endte opp med at jeg bytte alle 4! (Vi hadde planer om å bytte sommerdekkene til neste sesong så det skulle allikevel gjøres. Bare ikke NÅ!) Da vært man noen tusenlapper fattigere og vi kom til mormor og morfar kl 20:30 istedenfor kl 18! :P
Men vi kom jo frem tilslutt da :)

Jo han har det! Men han får ikke varsler om bursdager, det gjør ikke jeg heller når jeg tenker meg om :o
Da må dere få sjekket innstillingene deres ;)

Back
Topp