Skravletråd September

Det begynner å bli høst! Solen skinner, men varmer ikke veldig. I tillegg blåser det en del, og begynner å bli kaldt om morgenen nå. Flere som ser frem til vinteren? :)

Men det må han da bare lære seg! Voksne mennesker kan også håndtere en bursdag en gang i året ;)
Han fikk meg til å love å aldri feire bursdagen hans igjen. Jeg hadde et stort jugekors på ryggen:P han skal jo bli 40 og 50 og alle runde tall opp til kanskje 90/100. Og hvert 10. År må han tåle en fest:D

Kjempe greier. Vi må grave opp hagen. Og skade på bilen igjen. Håpløst!!

Ooops:P hadde dere glemt det?
Nei egentlig ikke. Men føler det er samoer sin plikt å gratulere :p
Hans arrgument var "men hun gratulerte ikke frøkna på 1 års dagen" haha rett skal være rett, neida.

Men jeg sa gratulerer i etterskudd da.

Han fikk meg til å love å aldri feire bursdagen hans igjen. Jeg hadde et stort jugekors på ryggen:p han skal jo bli 40 og 50 og alle runde tall opp til kanskje 90/100. Og hvert 10. År må han tåle en fest:D
Om han ikke vio ha fest så skjønner jeg ikke hvorfor du lager det til og mendr han må ha det

Da hadde hun bare måtte mast tenker jeg.
Min mann ønsker ingen oppmerksomhet på sin bursdag bortsett fra meg og kb og det respekterer jeg.
Ja, det blir nok sånn her fremover også. Det er faktisk viktigere hva hovedpersonen selv ønsker, enn at familien får tilfredsstilt behovet for å feire.

God morgen
Håper levering går greit
Håper bhg går bra :)

Nja måtte jo gråte litt da. Men fikk bilde hvor han smilte og koste seg ute i sandkassen så virker som alt går bra:-). Nå er det bare å få 6 ukers kontrollen (iiiik tenk 6 uker allerede:-O) til lillebror overstått, så henter vi storebror. Men tydeligvis forsinkelser hos hs, de som har timen før meg skal tydeligvis ha tolk og misforståelser om de skulle ha tlf tolk eller oppmøte tolk gjorde at de kom sent igang tydeligvis. Men satser på at vi snart kommer inn:-). Har time hos hs kl 14:-)

Jva har skjedd med bilen og hvorfor må dere grave?
Parkeringsskade. Kom tilbake til bilen og der var merke og bulk. Grave pga når vi lagde terasse på fremsiden av huset så har visst noe jernrør blitt slått ned i kloakkrør til nabo. De har fått tettere og tettere rør pga dette . Så vi deler da rør med nabo , men våre ligger litt lenger ned eller under deres så vi har ingen problem . Kjipt!

Back
Topp