Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OoopsHåper jeg også
Haha så fikk jeg sms fra svigermor "hei jeg hadde bursdag i går, hvorfor ringte dere ikke"![]()
Vet ikke helt. Ser frem til ett-årsdagen til lillemor i desember daDet begynner å bli høst! Solen skinner, men varmer ikke veldig. I tillegg blåser det en del, og begynner å bli kaldt om morgenen nå. Flere som ser frem til vinteren?![]()
Han fikk meg til å love å aldri feire bursdagen hans igjen. Jeg hadde et stort jugekors på ryggenMen det må han da bare lære seg! Voksne mennesker kan også håndtere en bursdag en gang i året![]()
Ja og da skal jeg jobbe 70%. Har 100% egentlig. Åh ja.samme her! Sett ut sesong 4?Åja. Leenge hjenme da
Elsker den serien!"
Nei egentlig ikke. Men føler det er samoer sin plikt å gratulereOoopshadde dere glemt det?
Om han ikke vio ha fest så skjønner jeg ikke hvorfor du lager det til og mendr han må ha detHan fikk meg til å love å aldri feire bursdagen hans igjen. Jeg hadde et stort jugekors på ryggenhan skal jo bli 40 og 50 og alle runde tall opp til kanskje 90/100. Og hvert 10. År må han tåle en fest
![]()
Jva har skjedd med bilen og hvorfor må dere grave?Kjempe greier. Vi må grave opp hagen. Og skade på bilen igjen. Håpløst!!
Fordi svigermor maser. Og mormora hans vil jo gjerne komme å si hei. Så blir bare de toOm han ikke vio ha fest så skjønner jeg ikke hvorfor du lager det til og mendr han må ha det
Da hadde hun bare måtte mast tenker jeg.Fordi svigermor maser. Og mormora hans vil jo gjerne komme å si hei. Så blir bare de to![]()
Ja, det blir nok sånn her fremover også. Det er faktisk viktigere hva hovedpersonen selv ønsker, enn at familien får tilfredsstilt behovet for å feire.Da hadde hun bare måtte mast tenker jeg.
Min mann ønsker ingen oppmerksomhet på sin bursdag bortsett fra meg og kb og det respekterer jeg.
Så deilig! Her sover ingenSovet fram til nå![]()
Var veldig deiligSå deilig! Her sover ingen![]()
God morgen
Håper levering går greit
Håper bhg går bra![]()
Nja gråt med levering men bilde jeg fikk viser en smilene gutt i sandkassenGod morgen
Håper levering gikk fint idag?
Jupp er detJa, det blir nok sånn her fremover også. Det er faktisk viktigere hva hovedpersonen selv ønsker, enn at familien får tilfredsstilt behovet for å feire.
Parkeringsskade. Kom tilbake til bilen og der var merke og bulk. Grave pga når vi lagde terasse på fremsiden av huset så har visst noe jernrør blitt slått ned i kloakkrør til nabo. De har fått tettere og tettere rør pga dette . Så vi deler da rør med nabo , men våre ligger litt lenger ned eller under deres så vi har ingen problem . Kjipt!Jva har skjedd med bilen og hvorfor må dere grave?