Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Her har vi ikke kommet til kvelds mat enda![]()
Nei, er jo egentlig relativt tidlig enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi ikke kommet til kvelds mat enda![]()
Kos deg masseDa skal denne mora ut å hygge seg med ett glass vin. På en mandag. Jeg er gæærn![]()
Fint lite annet enn litt ryddingHusvask er tatt, middag er spist, middag for uka er handlet inn.
Skal brette litt klær, gjøre om litt i stua å bytte gardiner
Hva gjør dere i kveld?
Blir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"
Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.
Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.
Nei pizza spiser vi kanskje to ganger i mndØøh.. Okei..? Hm. Skader ikke med litt pizza i ny og ne, så lenge det ikke blir hver dag ><
Hu er ganske liten, veier knapt 10 kg. Men hun har en sabla god appetitfor ett svar!! Barna har da dager de spiser mye og dager de spiser lite? Hun kommer jo til å springe av sig babyhullet neste sommer uansett (regner med hun fortsatt litt hull om hun er 13 mnd?) Gutten vårres spiser utrolig mye til tider, faktisk må vi si nei ibland når han ber om 4e porsjonen
men nånn gang så spiser han nesten ingenting. Veldig lang og slank er han også selv om han har to foreldre som er på grensen til overvektig på BMI
![]()
Nei, gi henne mat om hun vil ha![]()
Fortsatt god bedring søte duHjemsendt fra jobb. Brukt opp kruttet. Tydelig at infeksjonen ikke er ute av kroppen enda
Jepp, innrømmer det gjerneTrege du
Huff daOppsummering av dagen hittil:
Unødvendig kommentar du ikke trenger å bry deg omBlir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"
Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.
Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.
Her måtte jeg lese en gang til og komme til at du må mene noe svensk?for ett svar!! Barna har da dager de spiser mye og dager de spiser lite? Hun kommer jo til å springe av sig babyhullet neste sommer uansett (regner med hun fortsatt litt hull om hun er 13 mnd?) Gutten vårres spiser utrolig mye til tider, faktisk må vi si nei ibland når han ber om 4e porsjonen
men nånn gang så spiser han nesten ingenting. Veldig lang og slank er han også selv om han har to foreldre som er på grensen til overvektig på BMI
![]()
Nei, gi henne mat om hun vil ha![]()
Fått gjort det nå daNei, er jo egentlig relativt tidlig enda.
Samme herFint lite annet enn litt rydding
Ååh, så godt å høreHadde visst en fin dag idag. Lekt ute, sovet 1 time og kost seg
![]()
Krysser fingre for at du slipperBle veldig skuffet..
Men godt å være ferdig med sauegreia. Får håpe mamma og dem finner de tre siste sauene selvGjør meg ingenting om jeg slipper ta en til tur..
Hørtes deilig utFøler for en dusj. Eller ett godt laaangt bad
Veldig deiligFlink du erdeilig!
Flink du er til å planleggeHa ha du ser bare 1/3 av det
En blomst som datt nedHvorfor det??![]()
En lillebror inni der vertfallGod ettermiddag til dere![]()