Så artigJulekalenderen foregår på Babyverden.no. Man må kun svare på ett spørsmål for å bli med. Premie hver dag![]()
Jeg tenker ull, så som mange andre
Isbrodder
Godteri
Kaffe/Gløgg
Luer/votter
Bøker
Ting som hører vinteren og julen til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artigJulekalenderen foregår på Babyverden.no. Man må kun svare på ett spørsmål for å bli med. Premie hver dag![]()
Jepp de må nok detDet må banken kunne svare for
Xxl, gsport, vpg.no (https://m.vpg.no/avdelinger/turutstyr/ryggsekker/barnesekker-og--meiser)Tips til nettsider som selger sekker og bæremeiser?
Flink du erHusvask tatt![]()
UllklærHva kunne dere tenkt dere å vinne i Babyverden sin fantastiske julekalender??
Hjemsendt fra jobb. Brukt opp kruttet. Tydelig at infeksjonen ikke er ute av kroppen enda
Så deilig å være godt igang!Ooh ja!! Jeg ELSKER salg
Og har åtte barn mellom 2 og 8 år som skal ha julegaver i år, foruten våre egne to. 6 av de er jeg helt ferdig med og den ene mangler jeg bare en liten ting til.
Nå er forberedelsene til jul offisielt i gang her i hus![]()
Uff daJooo!!!! For denne uka har jeg gruet meg til lenge...
Trengre ekstra søvn daVeldig. Skjønte ingenting da jeg våknahun pleier å sove i underkant av en time
![]()
God bedringHjemsendt fra jobb. Brukt opp kruttet. Tydelig at infeksjonen ikke er ute av kroppen enda
Må tenke litt på denTips til nettsider som selger bra ulltøy?
Trege duSå deilig å være godt igang!
Jeg har knapt tenkt tanken![]()
Uff da, det er kjiptIkke i dag. Er ikke i form kjenner jeg..
Han har hatt dager hvor han har grått så og si siden vi leverte han til de til slutt ringte og lurte på om vi kunne hente han rundt 3 timer senere. Men idag fikk de han til å sove 1 time da og det er braJa men så bra! Håper han får sove litt der da så du ikke må hente hjem han tidligere. Men det går vel som regel greit til dem etter de har fått kommet igang igjenDet er vel litt standard det at de er lei seg når de blir levert første gangen på lenge.
Det skjer ikke ofte med gutten vår, men når det skjer får man en sånn klump i magen frem til man får bekreftet at han er glad igjen. Og neste dag har han sprunget inn uten noen "ha-de-kos" som vanlig![]()
Hva skjer hos dere ?Travelt her også denne ukeb
Så kjedelig:-/. God bedringHjemsendt fra jobb. Brukt opp kruttet. Tydelig at infeksjonen ikke er ute av kroppen enda
Slik jeg hadde det i forrige uke:-/. Spent på kvelden når storebror skal legges jeg. Brukte laaang tid i helgen og denne uken er jeg alene med leggingen og lillebror kan være litt styrere på kveldenOppsummering av dagen hittil:
Nei da hadde vi savnet degNeida da hadde dere skravlet i vei
Takk søte duGod morgen vakre ronja