Nei nå er hun blid som en sol. Løper rundt å lager dinosaurus lyderEr hun glad og pigg nå da?eller tok det hardt på henne å drømme så fælt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nå er hun blid som en sol. Løper rundt å lager dinosaurus lyderEr hun glad og pigg nå da?eller tok det hardt på henne å drømme så fælt?
Ooh ja!! Jeg ELSKER salgMen du fikk gjort mye fornuftig da![]()
Satser på at han venter, husker sjokket med snuppa da for hun skulle jo ikke komme så tidlig![]()
Jooo!!!! For denne uka har jeg gruet meg til lenge...God morgen Tamara
Mandager er ikke sååå ille![]()
Opp og hopp..... åååå... jeg hater mandagsmorgner..
Jeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer![]()
Dere klarer vel det fint selv?
Ja spent på hvordan denne uken gårGod morgen
Travel uke hos dere!
Krysser fingre for storebror i barnehagen![]()
God morgenGod morgen
Sovna fra all skravlingen i går jeg![]()
Neida da hadde dere skravlet i veiHehe, det hadde vært kjipt for oss andre![]()
Ha ha du er søtNei det tillater jeg ikkeskravletråd uten Kengu
nei det går ikke.
God morgen vakre ronjaGod morgen alle sammen
Herlige mandag![]()
En skravletråd uten kengu går ikke. Så nei du får ikke lov til å ha skravlefriHa ha du er søt
God morgenGod morgen. Mandag morgen og ny uke
. Solen skinner, sykemeldingen min er over, gubben har kveldsskift denne uken, storebror skal i bhg igjen og håper det går bra, vi har mange undersøkelser vi skal på denne uken, 6 ukers kontroll for meg og lillebror, kiropraktor for meg og lillebror, fysio for storebror.
Var så trøtt, verket litt i fingerne etter så mye trykking på telefonenGod morgen
Er lov det![]()
Du fikk bestilt mer jaJeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer![]()