Skravletråd September

Men du fikk gjort mye fornuftig da:D
Ooh ja!! Jeg ELSKER salg :P
Og har åtte barn mellom 2 og 8 år som skal ha julegaver i år, foruten våre egne to. 6 av de er jeg helt ferdig med og den ene mangler jeg bare en liten ting til.
Nå er forberedelsene til jul offisielt i gang her i hus :P

Satser på at han venter, husker sjokket med snuppa da for hun skulle jo ikke komme så tidlig :p

Fikk litt av det samme her. Det var slutten av november, og babyen skulle jo ABSOLUTT ikke komme før etter jul :p

Jeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no :D
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer :o

Fort gjort :p
Kommet godt i gang med julegavene nå i det minste?

Gir opp å ordne håret til frøkna. Hun drar ut hårspenner og strikker :p

Da er storebror levert i bhg. Strigråt og tviholdt rundt halsen min:(. Mammahjertet fikk så vondt av han:-(

God morgen:). Mandag morgen og ny uke:). Solen skinner, sykemeldingen min er over, gubben har kveldsskift denne uken, storebror skal i bhg igjen og håper det går bra, vi har mange undersøkelser vi skal på denne uken, 6 ukers kontroll for meg og lillebror, kiropraktor for meg og lillebror, fysio for storebror.
God morgen
Mye planer på deg

Jeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no :D
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer :eek:
Du fikk bestilt mer ja ;)

Back
Topp