Skravletråd September

God morgen:-). Mandag morgen og ny uke:-). Solen skinner, sykemeldingen min er over, gubben har kveldsskift denne uken, storebror skal i bhg igjen og håper det går bra, vi har mange undersøkelser vi skal på denne uken, 6 ukers kontroll for meg og lillebror, kiropraktor for meg og lillebror, fysio for storebror.

God morgen:-). Mandag morgen og ny uke:-). Solen skinner, sykemeldingen min er over, gubben har kveldsskift denne uken, storebror skal i bhg igjen og håper det går bra, vi har mange undersøkelser vi skal på denne uken, 6 ukers kontroll for meg og lillebror, kiropraktor for meg og lillebror, fysio for storebror.
God morgen :) det var mye på agendaen. Hvordan går sovingen nå forresten?? Lykke til i bhg :)

God morgen :) det var mye på agendaen. Hvordan går sovingen nå forresten?? Lykke til i bhg :)
Ja det hopet seg opp. Kom på jeg egentlig skal på barseltreff også i regi av helsestasjonen men det kan bli litt knapt å rekke den siden legetimen er 40 min før:-). Og alt skjer tirsdag onsdag og torsdag:-).
Joda har brukt lang tid nå i helgen på å få han til å sove men sover greit når han først sovner. Spent på bhg i dag for er der de sliter mest. Og spent på i ettermiddag/kveld hvordan det går

Jeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no :D
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer :o

Opp og hopp..... åååå... jeg hater mandagsmorgner..
Ja, de er helt forferdelige! Men her i hus er det en deilig dag idag ettersom det blir min første (og kanskje eneste?) slappdag i uken her. Jeg og sønnen drar til mine forelder imorgen og blir til søndag :D
Jeg elsker æ være med min sønn altså, men det er krevende å være alene med en 3,5 åring når man er 34 uker gravid :P

Ja det hopet seg opp. Kom på jeg egentlig skal på barseltreff også i regi av helsestasjonen men det kan bli litt knapt å rekke den siden legetimen er 40 min før:-). Og alt skjer tirsdag onsdag og torsdag:-).
Joda har brukt lang tid nå i helgen på å få han til å sove men sover greit når han først sovner. Spent på bhg i dag for er der de sliter mest. Og spent på i ettermiddag/kveld hvordan det går
Første barseltreffet? :)
Er det langt til helsestasjon fra legen da? Men det er sikkert helt greit om du kommer 10-15 min seint :)

God morgen søta :)

Våkna av at lille hadde mareritt. Intens hyling, måtte ta hun over i senga. Nå ligger hun klistra inn til mor :p
Åh stakkars! :(
Håper hun fikk roet seg ned når hun kom til deg, en får så vondt i magen når de små har mareritt :(

Aah barseltreff på helsestasjonen, det er noe jeg ikke savner :p syns det var så klein stemning :p
Håper han får sove i bhg idag :)

Jeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no :D
Jeg sovna fra all skravlingen, slukkna på sofaen i 22 tiden :p
Tiden går fort når man rydder. Det er noe jeg må gjøre denne uka. Har ett oppbevaringsrom under senga, det må tømmes.

God morgen:)
Travel uke hos dere!
Krysser fingre for storebror i barnehagen:)

Men du fikk gjort mye fornuftig da:D

Jeg sovna fra all skravlingen, slukkna på sofaen i 22 tiden :p
Tiden går fort når man rydder. Det er noe jeg må gjøre denne uka. Har ett oppbevaringsrom under senga, det må tømmes.
Fort gjort! Men da trengte du sikkert å sove og da :)

Back
Topp