God morgen søtaGod morgen søte du![]()
Våkna av at lille hadde mareritt. Intens hyling, måtte ta hun over i senga. Nå ligger hun klistra inn til mor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søtaGod morgen søte du![]()
God morgenGod morgen. Mandag morgen og ny uke
. Solen skinner, sykemeldingen min er over, gubben har kveldsskift denne uken, storebror skal i bhg igjen og håper det går bra, vi har mange undersøkelser vi skal på denne uken, 6 ukers kontroll for meg og lillebror, kiropraktor for meg og lillebror, fysio for storebror.
Ja det hopet seg opp. Kom på jeg egentlig skal på barseltreff også i regi av helsestasjonen men det kan bli litt knapt å rekke den siden legetimen er 40 min førGod morgendet var mye på agendaen. Hvordan går sovingen nå forresten?? Lykke til i bhg
![]()
Ja, de er helt forferdelige! Men her i hus er det en deilig dag idag ettersom det blir min første (og kanskje eneste?) slappdag i uken her. Jeg og sønnen drar til mine forelder imorgen og blir til søndagOpp og hopp..... åååå... jeg hater mandagsmorgner..
Første barseltreffet?Ja det hopet seg opp. Kom på jeg egentlig skal på barseltreff også i regi av helsestasjonen men det kan bli litt knapt å rekke den siden legetimen er 40 min før. Og alt skjer tirsdag onsdag og torsdag
.
Joda har brukt lang tid nå i helgen på å få han til å sove men sover greit når han først sovner. Spent på bhg i dag for er der de sliter mest. Og spent på i ettermiddag/kveld hvordan det går
Åh stakkars!God morgen søta
Våkna av at lille hadde mareritt. Intens hyling, måtte ta hun over i senga. Nå ligger hun klistra inn til mor![]()
Aah barseltreff på helsestasjonen, det er noe jeg ikke savnerJa det hopet seg opp. Kom på jeg egentlig skal på barseltreff også i regi av helsestasjonen men det kan bli litt knapt å rekke den siden legetimen er 40 min før. Og alt skjer tirsdag onsdag og torsdag
.
Joda har brukt lang tid nå i helgen på å få han til å sove men sover greit når han først sovner. Spent på bhg i dag for er der de sliter mest. Og spent på i ettermiddag/kveld hvordan det går
Uff da, stakkars lilleGod morgen søta
Våkna av at lille hadde mareritt. Intens hyling, måtte ta hun over i senga. Nå ligger hun klistra inn til mor![]()
Jeg sovna fra all skravlingen, slukkna på sofaen i 22 tidenJeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer![]()
Hun sovna heldigvis, men våkna etter 40 minUff da, stakkars lille![]()
God morgenGod morgen. Mandag morgen og ny uke
. Solen skinner, sykemeldingen min er over, gubben har kveldsskift denne uken, storebror skal i bhg igjen og håper det går bra, vi har mange undersøkelser vi skal på denne uken, 6 ukers kontroll for meg og lillebror, kiropraktor for meg og lillebror, fysio for storebror.
Hun lå å hylte. Heldigvis sovna hun, men våkna etter 40 min. Nå har vi spist frokostÅh stakkars!![]()
Håper hun fikk roet seg ned når hun kom til deg, en får så vondt i magen når de små har mareritt![]()
God morgen TamaraOpp og hopp..... åååå... jeg hater mandagsmorgner..
Men du fikk gjort mye fornuftig daJeg hadde jo tenkt å skravla med dere igår, men så ble jeg nøtt til å tømme/rydde arbeidsbilen jeg skal levere inn idag, og bestille julegaver på Lekekassen.no
Poff så var kl 00:30 uten at jeg sett på mobilen på 4-5 timer![]()
Godt hun klarte å duppe litt merHun sovna heldigvis, men våkna etter 40 min![]()
Fort gjort! Men da trengte du sikkert å sove og daJeg sovna fra all skravlingen, slukkna på sofaen i 22 tiden![]()
Tiden går fort når man rydder. Det er noe jeg må gjøre denne uka. Har ett oppbevaringsrom under senga, det må tømmes.
Er hun glad og pigg nå da?Hun lå å hylte. Heldigvis sovna hun, men våkna etter 40 min. Nå har vi spist frokost![]()