NeiHæ tuller du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiHæ tuller du?
Hun høres slitsom utNeimamma tror jo at en pizzabit er nok til at ungen skal bli overvektig. Greit nevøen min er overvektig, men det betyr jo ikke at min datter blir det.
Ja mamma er litt gal der.. hæ? Faktisk?
Til tider kan hun være en håndfullHun høres slitsom ut
De kommer når de kommerIkke sant.. Når man har vanskelig for å bli gravid, kan man ikke akkurat velge særlig når det skal klaffe. Og man har jo NULL kontroll på om barnet blir født for tidlig eller senere enn termin..
Det er jo heller ikke sånn at om man er ivervektig så får man ikke spise pizzaTil tider kan hun være en håndfull![]()
Ja mamma er litt gal dersist vi var ute med henne å spiste pizza så hadde hun kjøpt sånne klemmeposer til frøkna
"nei hun kan ikke få pizza!" En liten slize skader ikke syns nå jeg.
Oj såpass :O jeg tenker det er vanen en skal fokusere på. Ikke en pizza f.eks i ny og ne.Jaaikke sant. Mamma freaker jo ut om vi spiser pizza på peppes liksom
![]()
Kos deg gæærne mammaDa skal denne mora ut å hygge seg med ett glass vin. På en mandag. Jeg er gæærn![]()
Akkurat det er kjipt med julebarn. Men altså, det blir hva vi gjør det til. For meg er det viktig at vi skiller på bursdag og jul i desember.De kommer når de kommer
Men litt (veldig til tider) trist for at hun ikke får det de andre to får
I vår familie feirer vi bursdag på dagen. Fars-familien kommer av geografiske årsaker ikke, det er 8-9 gjester som "mangler". Men slekta mi går i bursdager til ungene i slekta. Noen av mine tanter og onkler og noen av mine søskenbarn med deres unger som er tremenninger til våre. (og vi går tilsvarende i deres) derved merkes det ikke så godt at det mangler fra farssiden.
Men første juledag kommer de ikke. Min mor og far. Min bror med familie. Kanskje kusina mi med familie. That's it. Vi pleier ha 20 gjester, liksom....
Skal jeg lage kake med Elsa, Kitty eller hva som er helten hennes to ganger? En gang til selve bursdagen som hun så absolutt fortjener, og så igjen når slekta har tid å komme uti romjula en gang, liksom?
Mest av alt ønsker jeg egentlig en forum-kalender, det hadde føltes mer...babyverden rett og slett.Julekalenderen foregår på Babyverden.no. Man må kun svare på ett spørsmål for å bli med. Premie hver dag![]()
Så effektiv du erHusvask er tatt, middag er spist, middag for uka er handlet inn.
Skal brette litt klær, gjøre om litt i stua å bytte gardiner![]()
Hva gjør dere i kveld?
Skille på bursdagen og jul ja, nettopp derfor ønsker jeg henne et skikkelig selskap. Med kake. Ikke bare julekaker som vi likevel har.Akkurat det er kjipt med julebarn. Men altså, det blir hva vi gjør det til. For meg er det viktig at vi skiller på bursdag og jul i desember.
Da skal denne mora ut å hygge seg med ett glass vin. På en mandag. Jeg er gæærn![]()
Husvask er tatt, middag er spist, middag for uka er handlet inn.
Skal brette litt klær, gjøre om litt i stua å bytte gardiner![]()
Hva gjør dere i kveld?
TakkSå effektiv du er
Her er jeg slapp og dårlig enda. Prøver å slappe av ikveld så jeg prøver jobb på nytt imorgen. Ellers har jeg handla inn til middag for 3 dager.
Her har vi ikke kommet til kvelds mat endaWow! Effektiv! Flink du har vært
Jeg holder på å få ungen til å tygge ferdig sånn at jeg kan ta en tannpuss på henneVi pleier pusse tennene kl 18, sånn at hun kan få gjøre hva enn hun vil frem til leggetid.
Har 2 små som i seng førstÅ, det er så godt innimellom... Do it!![]()