Skravletråd September

Ikke sant.. Når man har vanskelig for å bli gravid, kan man ikke akkurat velge særlig når det skal klaffe. Og man har jo NULL kontroll på om barnet blir født for tidlig eller senere enn termin..
De kommer når de kommer

Men litt (veldig til tider) trist for at hun ikke får det de andre to får

I vår familie feirer vi bursdag på dagen. Fars-familien kommer av geografiske årsaker ikke, det er 8-9 gjester som "mangler". Men slekta mi går i bursdager til ungene i slekta. Noen av mine tanter og onkler og noen av mine søskenbarn med deres unger som er tremenninger til våre. (og vi går tilsvarende i deres) derved merkes det ikke så godt at det mangler fra farssiden.

Men første juledag kommer de ikke. Min mor og far. Min bror med familie. Kanskje kusina mi med familie. That's it. Vi pleier ha 20 gjester, liksom....

Skal jeg lage kake med Elsa, Kitty eller hva som er helten hennes to ganger? En gang til selve bursdagen som hun så absolutt fortjener, og så igjen når slekta har tid å komme uti romjula en gang, liksom?

Ja mamma er litt gal der :p sist vi var ute med henne å spiste pizza så hadde hun kjøpt sånne klemmeposer til frøkna :p "nei hun kan ikke få pizza!" En liten slize skader ikke syns nå jeg.

Øøh.. Okei..? Hm. Skader ikke med litt pizza i ny og ne, så lenge det ikke blir hver dag ><

Da skal denne mora ut å hygge seg med ett glass vin. På en mandag. Jeg er gæærn ;)

De kommer når de kommer

Men litt (veldig til tider) trist for at hun ikke får det de andre to får

I vår familie feirer vi bursdag på dagen. Fars-familien kommer av geografiske årsaker ikke, det er 8-9 gjester som "mangler". Men slekta mi går i bursdager til ungene i slekta. Noen av mine tanter og onkler og noen av mine søskenbarn med deres unger som er tremenninger til våre. (og vi går tilsvarende i deres) derved merkes det ikke så godt at det mangler fra farssiden.

Men første juledag kommer de ikke. Min mor og far. Min bror med familie. Kanskje kusina mi med familie. That's it. Vi pleier ha 20 gjester, liksom....

Skal jeg lage kake med Elsa, Kitty eller hva som er helten hennes to ganger? En gang til selve bursdagen som hun så absolutt fortjener, og så igjen når slekta har tid å komme uti romjula en gang, liksom?
Akkurat det er kjipt med julebarn. Men altså, det blir hva vi gjør det til. For meg er det viktig at vi skiller på bursdag og jul i desember.

Husvask er tatt, middag er spist, middag for uka er handlet inn.

Skal brette litt klær, gjøre om litt i stua å bytte gardiner :)

Hva gjør dere i kveld?

Julekalenderen foregår på Babyverden.no. Man må kun svare på ett spørsmål for å bli med. Premie hver dag :)
Mest av alt ønsker jeg egentlig en forum-kalender, det hadde føltes mer...babyverden rett og slett.

Men premier, de pleier være flotte de.

Ulltøy, jeg liker janus jeg. Norges eneste gjenværende ulltøyfabrikk. Selges både av dem selv og mange butikker, babybanden er det vel som stadig kjører kampanje på det?

Hva gjør dere i kveld?
Så effektiv du er :)

Her er jeg slapp og dårlig enda. Prøver å slappe av ikveld så jeg prøver jobb på nytt imorgen. Ellers har jeg handla inn til middag for 3 dager.

Akkurat det er kjipt med julebarn. Men altså, det blir hva vi gjør det til. For meg er det viktig at vi skiller på bursdag og jul i desember.
Skille på bursdagen og jul ja, nettopp derfor ønsker jeg henne et skikkelig selskap. Med kake. Ikke bare julekaker som vi likevel har.

Hva gjør dere i kveld?

Wow! Effektiv! Flink du har vært ;)
Jeg holder på å få ungen til å tygge ferdig sånn at jeg kan ta en tannpuss på henne :p Vi pleier pusse tennene kl 18, sånn at hun kan få gjøre hva enn hun vil frem til leggetid.

Wow! Effektiv! Flink du har vært ;)
Jeg holder på å få ungen til å tygge ferdig sånn at jeg kan ta en tannpuss på henne :p Vi pleier pusse tennene kl 18, sånn at hun kan få gjøre hva enn hun vil frem til leggetid.
Her har vi ikke kommet til kvelds mat enda :)

Back
Topp