Så leitDa er storebror levert i bhg. Strigråt og tviholdt rundt halsen min. Mammahjertet fikk så vondt av han:-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leitDa er storebror levert i bhg. Strigråt og tviholdt rundt halsen min. Mammahjertet fikk så vondt av han:-(
Prøver på nytt imorgenNei, uff da![]()
Banken i morgenHva skjer hos dere ?
Søte du ❤Nei da hadde vi savnet deg![]()
Tusen takkGod bedring
Åh..... såpass!Oppsummering av dagen hittil:
Tusen takkSå kjedelig:-/. God bedring![]()
Prøver på nytt imorgen![]()
Så deilig med ekstra søvnGod morgen! Blir sen frokost på oss i dag. Vi våkna klokka seks, men sovna visst igjen både mor og baby.
Håper jeg klarer hele dagen på jobbFår håpe du føler deg "pigg" nok til da![]()
Så spennende daSatt og så på bil inatt vi.
Vi vurderer å sjekke ut noen biler i Göteborg når vi skal dit i helga, kanskje kommer vi hjem med ny bil![]()
Så herlig å høreLille O snur seg, og snur seg, og snur segOg mor gråter litt hver gang. Haha. Teknisk sett er det vanskelig for henne med bare en arm som fungerer, men ingen hindring lengre ❤ Haha. Jeg blir så stolt! Spent på ortoped og nevrolog finner ut, kanskje det lett kan ordnes
![]()
Planer for dagen jenter?
Så kjedelig når ting tar tidEr på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han*sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
God ettermiddag til dere
Håper jeg klarer hele dagen på jobb![]()
Hvorfor det??Jord utover hele gulvet :/
Kjedelig daFudge. Vært oppe på fjellet. Vi fant 5 sauer, det er kun 3 oppe igjen der.. Så. Helt mislykket var det ikke. Men! Da jeg var nesten nede, ringte de fra sykehuset og flyttet timen min der ENDA en gang. -.-
Isj. Dårlig mandag...
Godt vi er forskjelligeHehe.jeg liker noe av det
![]()
Jøss så spesieltBlir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"
Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.
Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.