Skravletråd September

Lille O snur seg, og snur seg, og snur seg :-) Og mor gråter litt hver gang. Haha. Teknisk sett er det vanskelig for henne med bare en arm som fungerer, men ingen hindring lengre ❤ Haha. Jeg blir så stolt! Spent på ortoped og nevrolog finner ut, kanskje det lett kan ordnes :-)

Planer for dagen jenter?
Så herlig å høre:D
Her har det vært jobb..straks hjem til gutta❤️

Er på jobben og planla at bare gå inn å snakke med sjefen og levere bilnøkkelen i tilfelle noen vil ha min bil når jeg er i permisjon.
Nå er det 4e telefonsamtalen han har måtta tatt på den halvtimen jeg har vært her, så jeg får jo aldri snakka ferdig med han :( *sigh* vil hjem og forberede pakking til imorgen!
Så kjedelig når ting tar tid:(

Blir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"

Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.

Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.

Fudge. Vært oppe på fjellet. Vi fant 5 sauer, det er kun 3 oppe igjen der.. Så. Helt mislykket var det ikke. Men! Da jeg var nesten nede, ringte de fra sykehuset og flyttet timen min der ENDA en gang. -.-
Isj. Dårlig mandag...
Kjedelig da:(
Men godt du fant noen sauer!

Blir litt oppgitt over mamma. Sendte sms og skrev at lille hadde spist 3 pølser til middag. Så får jeg tilbake "ikke for mye mat, vi har allerede ett barnebarn i familien som er overvektig"

Forskjellen på nevøen min og J er at nevøen min er 13 år. J er 13 mnd.

Skal ikke nekte barnet mitt å spise seg mett heller.
Jøss så spesielt
Hadde sagt at hun ikke trengte å bry seg om det

Back
Topp