Så artig!!Ja var istadja helt perfekte var de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig!!Ja var istadja helt perfekte var de
Ja så det...En blomst som hadde detti ned
Er 15 nåSå artig!!er du rundt uke 20 snart nå da? Det går så fort
syns du nettopp la ut bilde på at det var to...
![]()
Jeg er litt usikkerJa så det...så kjipt. Bare å kaste eller overlevd den?
28. September.. -.- Håper virkelig det klaffer denne syklusen, for jeg orker ikke helt mer flytting av timer...
Så dumt at de flytter deg hele tiden! Håper du får beholde den timen nå da!! Hørt noe om mannens time/prøve?
Du er en erfaren skravler vettuKan ikke skjønne det der
Holy! Jeg og lille sov 2 timer istad. Å jeg som skulle se på Kardashians mens hun sovjaja får se i kveld da
![]()
Hadde planer om å rydde og vaske hele huset. Men ble til at jeg bare tok badet. Nå skal vi snart ut å handle. Dine planer da?Så deilig å bare ta det rolig![]()
Planer idag da?
BarnehagesekkHva kunne dere tenkt dere å vinne i Babyverden sin fantastiske julekalender??
Ja det var nødvendigDa trengte du sikkert den søvnen du kunne få![]()
Har masse playmo ståendeHmm... Du får vel ha en liten gjemme en plass i huset med Playmobil som du kan kan ta frem ibland og leike med når de andre er borte![]()
Må ha vært deiligHoly! Jeg og lille sov 2 timer istad. Å jeg som skulle se på Kardashians mens hun sovjaja får se i kveld da
![]()
Tips til nettsider som selger bra ulltøy?Ullklær
Superundertøy
Julekalenderen foregår på Babyverden.no. Man må kun svare på ett spørsmål for å bli med. Premie hver dagÅh, hvordan funker den?er det en premie hver dag fra 1-24/12? Eller er det et nytt mål hver dag som vi må klare?
![]()
Tips til nettsider som selger sekker og bæremeiser?Barnehagesekk
Ullklær
Bæremeis![]()
Veldig. Skjønte ingenting da jeg våknaMå ha vært deilig
Julekalenderen foregår på Babyverden.no. Man må kun svare på ett spørsmål for å bli med. Premie hver dag![]()