Å neida, mandagsmorgener er nydeligeOpp og hopp..... åååå... jeg hater mandagsmorgner..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neida, mandagsmorgener er nydeligeOpp og hopp..... åååå... jeg hater mandagsmorgner..
Hurra for detOoh ja!! Jeg ELSKER salg
Og har åtte barn mellom 2 og 8 år som skal ha julegaver i år, foruten våre egne to. 6 av de er jeg helt ferdig med og den ene mangler jeg bare en liten ting til.
Nå er forberedelsene til jul offisielt i gang her i hus![]()
Takk for det ❤Kan godt hende - men tror det blir både enklere og hyggeligere med deg med på det likevel![]()
He he vil ikke ha detGir opp å ordne håret til frøkna. Hun drar ut hårspenner og strikker![]()
UffDa er storebror levert i bhg. Strigråt og tviholdt rundt halsen min. Mammahjertet fikk så vondt av han:-(
Vi får nå seEn skravletråd uten kengu går ikke. Så nei du får ikke lov til å ha skravlefri![]()
Kan ikke skjønne det derVar så trøtt, verket litt i fingerne etter så mye trykking på telefonen![]()
God morgenGod morgen! Blir sen frokost på oss i dag. Vi våkna klokka seks, men sovna visst igjen både mor og baby.
Så deilig å bare ta det roligGod morgen! Blir sen frokost på oss i dag. Vi våkna klokka seks, men sovna visst igjen både mor og baby.
Kan skravle mer for det jaHar klart kravet![]()
Handla for nesten 2000krDu fikk bestilt mer ja![]()
Ikke i dag. Er ikke i form kjenner jeg..Å neida, mandagsmorgener er nydelige![]()
Greit å slippe bursdag rundt jula daFikk litt av det samme her. Det var slutten av november, og babyen skulle jo ABSOLUTT ikke komme før etter jul![]()
Åh, så bra daNei nå er hun blid som en sol. Løper rundt å lager dinosaurus lyder![]()
Får nok inn øitt men travelt de neste dageneKan skravle mer for det ja![]()
Hva ser dere på nå?Satt og så på bil inatt vi.
Vi vurderer å sjekke ut noen biler i Göteborg når vi skal dit i helga, kanskje kommer vi hjem med ny bil![]()
Oj hva kjøpte du?Handla for nesten 2000krmen har maaange julegaver i boks da
![]()