Ja, gleden var stor da hun veltet seg rundtÅh så bra![]()
de ordner som regel opp selv om det er noe som krangler
men er det noe feil på armen eller det noe hun vokser ifra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gleden var stor da hun veltet seg rundtÅh så bra![]()
de ordner som regel opp selv om det er noe som krangler
men er det noe feil på armen eller det noe hun vokser ifra?
En blomst som hadde detti nedÅ nei hva skjer?![]()
TvillingnestHva kunne dere tenkt dere å vinne i Babyverden sin fantastiske julekalender??
Ja var istadGod morgen! UL ja!vært idag? Vokser de som de ska?
Åh nei!?flyttet de den langt?
Ikke mye å gjøre med det, nei.
Vi tok sjansen på sjuende hormonkur med mulig termin i begynnelsen av desember, det ble ikke. Så vi tok sjansen på den åttende også (piller for å få El) og termin 10.1 trodde jeg var ganske trygg for å slippe jul... Neida.
Det bør de jo gjøreHadde hvert lettere om de med Nissan tok tlf![]()
Travelt her også denne ukebJa alt havnet selvfølgelig denne uken. Men det går vel på ett vis
![]()
Han har aldri vært noe glad i legoMen Lego Technic da? Blir det for barnslig det og?
Burde det ja.Det bør de jo gjøre
UllklærHva kunne dere tenkt dere å vinne i Babyverden sin fantastiske julekalender??
Viktig å rydde ja.Noe av gavelageret jeg har... hadde tydelugvis glemt noen gaver så kanskje greit at jeg ryddet likevel
Vis vedlegget 195176
Hmmm... Jeg trodde Playmobil va en type Lego ogHan har aldri vært noe glad i lego
Er der alle julegavene liggerViktig å rydde ja.
Godt med gavelager da![]()
Nei det er det ikkeHmmm... Jeg trodde Playmobil va en type Lego ogjeg får vel lære meg etterhvert
![]()
Åh, hvordan funker den?Hva kunne dere tenkt dere å vinne i Babyverden sin fantastiske julekalender??
Hmm... Du får vel ha en liten gjemme en plass i huset med Playmobil som du kan kan ta frem ibland og leike med når de andre er borteNei det er det ikke
Playmo er veldig gøy