Skravle ♡75 km September♡

Hope90

Pergo baby??
VIP
Da er det bare å skravle løs jenter og heie hverandre frem til målet :D
 
Startet denne helga med en 10 km lang powerwalk :D nå verker beina smått og jeg tror det er på tide med nye joggesko :p
 
Henger meg på jeg også, var ikke med i august da. :)
 
Må komme meg ut på en joggetur i dag. Blir uvant å løpe ute og ikke bare på mølla
 
Ingen trening hverken fredag eller lørdag og jeg tror ikke det blir tid i dag heller. Men svært aktive dager med 16000-18000 skritt pr dag.
 
Takk. Jeg syns jeg er så dårlig siden jeg kun kommer meg på 3 og 5 km joggeturer + at det går veldig sakte når jeg jogger.
Til motivasjon fikk jeg denne av en venninne fredag og den likte jeg veldig godt:)
Vis vedlegget 194970
Det tenker jeg også hver gang jeg er ute å beveger meg og kanskje ikke er helt fornøyd med distansen eller farta :) Uansett hva salgs aktivitet du er I så er det mye bedre enn å sitte stille :D
 
Herlig søndag :D vi har en ekstra hund hos oss nå I noen dager og da skjerper man seg liksom litt ekstra med lufte turer osv så I dag ble det en deilig pw med 2 bikkjer og mini frøkna på sykkel :D og senere blir det vel en liten lufte tur igjen :p
 
Da har jeg vært på en 10 km joggerunde i skogen, ble mye gåing så brukte 1.15. Men ser litt lysere på å klare 10 km løpet om to uker nå:)
Så flott å ha noe å jobbe mot! Burde jeg hatt.. Men det blir bare personlige mål og da er det lett å avlyse :(
 
Herlig søndag :D vi har en ekstra hund hos oss nå I noen dager og da skjerper man seg liksom litt ekstra med lufte turer osv så I dag ble det en deilig pw med 2 bikkjer og mini frøkna på sykkel :D og senere blir det vel en liten lufte tur igjen :p

Herlig innsats :)
 
Back
Topp