Har også kjent veldig lite! Har litt menssmerter og nedpress, men ikke hver dag. Ingen kynnere eller andre tegn. Får bare vente i spenning 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det også veldig stille på modningsfronten... Er jo bare 36+5 men ingen kynnere, menssmerter, stikninger.. Bare en aktiv stoor gutt... :-o vekstestimering i dag, gikk fra 2,2kg for 4uker siden til 3730 i dag.. Hvis han fortsetter i dette tempoet er han godt over 5kg innen termin.... Og jeg er førstegangs.. Så kan gå over... Kjøpte meg brått bringebærblad kapsler og skal drikke teen jeg hadde tenkt til å vente litt med nå... Ble litt stressa på vei hjem fra sykehuset... :-(
Samma herModningstegn betyr ikke nødvendigvis en tidligere fødsel kan jeg trøste med.. Jeg fikk tegningsblødning og det jeg tror var slimproppen løsnet i uke 34, har hatt kynnere og mensensmerter og løs mage i flere uker, flere småblødninger, hodet bekreftet festet godt ned i uke 35 og kjenner stadig nedpress. Altså alle mulige modningstegn. Men er nå i uke 38 og mini er der inne enda. Begynner å miste troen på at noe skal skje før termindato. Samtidig hører man om de som knapt har noen modningstegn som plutselig får rier og er fødeklare. Så jeg ville ikke nødvendigvis hengt meg så opp i alle disse tegnene.
Bare jeg som ikke har noen ting enda, og er bare dager fra termin? Er så SKUFFAJeg hadde egentlig håpet at hun ville dele bursdag med meg i dag, men den sjansen gadd hun ikke ta, hmmf
Hun ligger fremdeles godt der inne, og i morgen er det time hos jordmor. Trodde ikke jeg skulle nå den timen! Ser ut til at hun er en tålmodig og rolig sjel
Ingen hastverk med å komme ut!
Har hatt ymse småvondter men ingen ting som tyder på noe enda.... Er helt utslitt av tyngde og vann.
Å, den har jeg også hørt maaange ganger, den kneppelyden! Hva er det for noe??Stikker mye nedentil, og i dag hørte jeg den berømte kneppelyden fra magen som mange snakker om. Kom ikke noe vann da, så bare venter enda...![]()

Å, den har jeg også hørt maaange ganger, den kneppelyden! Hva er det for noe??![]()
Jeg vet egentlig ikke hva det er. Flere sier at de hørte den rett før vannet gikk, og noen hører den hele tiden uten at det skjer noe. Så jeg aner ikke!![]()
Når var terminen din?Nå begynner jeg å lure litt... kjennes ut som menssmerter er begynt å komme i dag.. Usikker på om det er noe på gang eller om det bare kjennes annerledes ut fordi jeg gikk mer enn vanlig i går.. krysser fingrene for at det ikke er noe enda, men begynner å bli skeptisk![]()
Nå begynner jeg å lure litt... kjennes ut som menssmerter er begynt å komme i dag.. Usikker på om det er noe på gang eller om det bare kjennes annerledes ut fordi jeg gikk mer enn vanlig i går.. krysser fingrene for at det ikke er noe enda, men begynner å bli skeptisk![]()
SpennendeNår jeg gikk å la meg nå måtte jeg stå opp igjen, det ble plutselig vått mellom beina... tror slimproppen gikk gitt.. Ikke noe blod i den så satser på at det enda er en stund til fødsel (termin 19.)
Tatt en tlf til føden for å høre? Hvordan går det nå?Nå begynner jeg å lure litt... kjennes ut som menssmerter er begynt å komme i dag.. Usikker på om det er noe på gang eller om det bare kjennes annerledes ut fordi jeg gikk mer enn vanlig i går.. krysser fingrene for at det ikke er noe enda, men begynner å bli skeptisk![]()
Når var terminen din?
Jeg pleier ikke å få menssmerter av å gå. Hehe!![]()
Jeg har menssmerter innimellom. Både når jeg går og sitter stille. Tror det bare er modningstegn![]()
Nå er jeg kvalm, får flashback til de første 20 ukeneTatt en tlf til føden for å høre? Hvordan går det nå?