Begynner du å bli syk?Jeg fryser sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner du å bli syk?Jeg fryser sånn
Jeg tror nok en ca tiåring vet.Det hadde jeg ikke tenkt så mye over
Barn er barn, de lærer av hverandre, de ser på TV... Ikke sikkert han vet hva ordet betyr engang![]()
Ja, heldigvis.Æsj, så ekkelt!! Heldigvis tåler de mye![]()
Får aldri nokTrenger alltid mer sko![]()
Nei tror ikke det. Var bare surt og kaldt uteBlir du syk?![]()
Jepp. Vi har ganske mye likhet med våre barn altså. Håper det bedrer seg for oss beggeEr det storebror også tydeligvis har blitt nå. Ville til og med ikke være alene med foreldrene mine går som har er så vant til og var med 3 uker i sommer
Trøtt i grunnSliten idag?![]()
Er nok sykSyk eller sliten etter gårsdagen?![]()
Godt det gikk braDen store skrekken: frøkna fant ut at å turne ned fra senga vår var en god ide. Ett sekund hadde vi ryggen til, ett sekund tok det så lå ho på gulvet. Alt gikk bra da. Kun en kul i panna. Men fy så redd jeg ble.
Har det skjedd noe annet begivenhetsrikt i dag?
Ikke tykt tenker jegMen vil du ha et tykt et til vinter eller i luestoff? Altså dobbelt vanlig stoff? Tenker på åssen stoffer jeg må få tak på![]()
Uff da! Godt det gikk bra!Den store skrekken: frøkna fant ut at å turne ned fra senga vår var en god ide. Ett sekund hadde vi ryggen til, ett sekund tok det så lå ho på gulvet. Alt gikk bra da. Kun en kul i panna. Men fy så redd jeg ble.
Har det skjedd noe annet begivenhetsrikt i dag?
Nei tror ikke detBegynner du å bli syk?
Oj du tenker myeJeg tror nok en ca tiåring vet.
De lærer av hverandre, av eldre og av tv.
Men jeg synes ikke det er helt uvesentlig.
Ikke at jeg føler meg støtt av en unge som roper sånn. Men at jeg relaterer det til det som er et problem. At kvinner mange steder ikke kan gå på gata uten tilrop og bemerkninger. Som ikke er kompliment
Mulig jeg overreagerer, men kobler slik i hodet.
Neimen huff daUff da! Godt det gikk bra!
Her har vi hatt en blødende dag. Jenta falt ved bordet for besteforeldrene. Hun går virkelig for fort for beina når hun blir gira.
Slo munnen og blødde som en foss.
Såret åpnet seg 3 ganger påfølgende timen så mye blod.. men gikk bra
Fikk trøsta henne godt så det gikk braOff da håper det går bra med jenta![]()
Håper også det:-DHåper han gjentar den gode natta![]()
Krysser fingrene for detJepp. Vi har ganske mye likhet med våre barn altså. Håper det bedrer seg for oss begge![]()
Noe spesielt stoff du liker? Enfarga eller mønster?Ikke tykt tenker jeg
Så braFikk trøsta henne godt så det gikk brahun sover heldigvis nå
![]()
Ta deg en varm.dusjNei tror ikke det