Det var braHeldigvis gikk det bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var braHeldigvis gikk det bra![]()
Sov du lenge da?Sovnet visst litt.
Håper virkelig ikke det gjør at jeg ikke får sove til natten
2 timer er lenge for en sånn film tenke jeg ogKanskje bare jeg som ikke er vant med å sitte stille så lenge![]()
Det går nok braDet overlever dem nok
Sov vel en 30-45 minutter, men det å sove på dagen gjør ofte at jeg får store problemer når vi legger ossSov du lenge da?
Det var sånn babykino tidligere på dagen. Gubben sa "sånn kan ikke vi gå på med J, hun hadde løpt langs sete radene og gjemt seg" oh yes.2 timer er lenge for en sånn film tenke jeg og![]()
Våre ekke babyer lengreDet var sånn babykino tidligere på dagen. Gubben sa "sånn kan ikke vi gå på med J, hun hadde løpt langs sete radene og gjemt seg" oh yes.
Slik er det vel alltid uansett om filmen er 90 minutter eller 2 timerDet går nok braså at det var noen barn (og foreldre) som hadde sovna da filmen var ferdig
![]()
Ikke mine hellerVåre ekke babyer lengre![]()
Han er vel mars unge ja ?mars 15?Ikke mine heller
Lille U er smårolling, og ja mars -15.Han er vel mars unge ja ?mars 15?
Da husket jeg rettLille U er smårolling, og ja mars -15.
De andre er desember -11 og mars -07
Takk for detKrysser fingre for ham![]()
Følte at lille U var baby litt lenger, men når han passerte 14-15 måneder var det sluttDa husket jeg rettnår de passerer året føler jeg ikke de er baby lengre
![]()
Hehe. I hans øyne den som var mest smigret av flasken... Og mest tilgjengelig?Enkelte gutter/menn har ikke øynene sine med seg når de er på by'n.
Vi var 5 jenter som var ute på by'n i går kveld.
Sånn litt utpå kvelden kommer en stor flaske og noen glass på bordet vårt fra en herremann som så går.
Litt senere kommer han tilbake og begynner å snakke pent med henne ene av oss.
Den eneste av oss med veldig stor mage.....(Hun drakk selvfølgelig ikke)
Huff, skjønner det kan bli litt å passe på med disse små.Uff da! Godt det gikk bra!
Her har vi hatt en blødende dag. Jenta falt ved bordet for besteforeldrene. Hun går virkelig for fort for beina når hun blir gira.
Slo munnen og blødde som en foss.
Såret åpnet seg 3 ganger påfølgende timen så mye blod.. men gikk bra
Det vet jeg ikke, men det var henne han prøvde seg på...Hehe. I hans øyne den som var mest smigret av flasken... Og mest tilgjengelig?
Ikke den mest taktiske.Det vet jeg ikke, men det var henne han prøvde seg på...
Tror bare han ikke helt hadde øynene sine med seg, jegIkke den mest taktiske.
Sånn i mine øyne da
(klart, det finnes single gravide. De fleste er dog ikke det)