Dropp trening og hvil kroppenSitter og lurer på hvordan i h**** jeg skal klare komme meg på trening i kveld og jobb i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dropp trening og hvil kroppenSitter og lurer på hvordan i h**** jeg skal klare komme meg på trening i kveld og jobb i morgen
God "kveld"God "morgen" jenter
Krysser fingre for hamAh skjønner det. Det er hun. Vi er litt snørrete hele gjengen i grunn, men ikke noe veldig syke nå. Og mannen må ikke bli sykere ! Da er jeg redd de kan utsette operasjon
Det var knallkjøp2 til kb
2 til meg
1 til mannen
Kostet meg 1035 kr
Opprinneligpris : 3960 kr
Syk eller sliten etter gårsdagen?Mannen og ungene er og møter svigerfar, burde ha gjort masse husarbeid, men ligger rett ut på sofaen og føler meg skikkelig elendig
Håper han gjentar den gode nattaDen gikk veldig bra. En kort liten gråte økt før vi la oss men sov resten av natten til 6.30
. Spent på denne natta da siden han allerede har hatt en veldig sutre økt hvor han tydelig var trøtt. Og det var før kl 4
![]()
Du er ikke enesteJeg fryser sånn
Det hadde jeg ikke tenkt så mye overUte og triller tur. Jeg hører en unge rope "du!" jeg har nettopp passert en gjeng som åpenbart spiller pokemon go og jeg også gjør det tenker jeg at ungen kanskje skal spørre om noe i den sammenheng. Så jeg snur meg og ser en unge på rundt ti tipper jeg. "du, du er veldig sexy!" roper han og sykler avsted
Kan ikke si det tas som et kompliment akkurat, instinkt-reaksjonen min er "hva f**n??"
Tankene mens jeg ruslet videre forsøke å analysere hva jeg reagerer på. At det er en så liten unge? Eller at han kommer til å gjøre det om fem år og ti år, mot yngre jenter som ikke fortjener sånn oppmerksomhet? For det er ufint. Altså, når han er litt eldre, så er det det. Enda et det mest patetisk eller skremmende, ettersom hvordan jeg tenker på det.... Hvilke forbilder har han? Hvilket kvinnesyn vokser han opp med?
Er det storebror også tydeligvis har blitt nå. Ville til og med ikke være alene med foreldrene mine går som har er så vant til og var med 3 uker i sommerJeg håper det. Bhg start er tøft her. Veldig mye skrik, sover kort. Veldig redd fremmede.
Trening dropper du i den formen du erSitter og lurer på hvordan i h**** jeg skal klare komme meg på trening i kveld og jobb i morgen
Off da håper det går bra med jentaJoda men slitsomt. Alle prater o munn på hverandre. Jeg er nok høysentitiv så 2 timer sliter meg ut med de.og jenta datt og slo seg i bordet, blødde som en foss fra munnen.. ble bare mye her.
Sliten idag?På vei hjem , tror det blir sofa resten av dagen
Trenger alltid mer skoJa ikke sant vel.
Trengte jo mer sko![]()
Blir du syk?Jeg fryser sånn
Æsj, så ekkelt!! Heldigvis tåler de myeDen store skrekken: frøkna fant ut at å turne ned fra senga vår var en god ide. Ett sekund hadde vi ryggen til, ett sekund tok det så lå ho på gulvet. Alt gikk bra da. Kun en kul i panna. Men fy så redd jeg ble.
Har det skjedd noe annet begivenhetsrikt i dag?
Men vil du ha et tykt et til vinter eller i luestoff? Altså dobbelt vanlig stoff? Tenker på åssen stoffer jeg må få tak påSi fea du pm du har tid engang