Eg måtte ta test på fredag, då jordmor fann spor av sukker i urinen min på forrige sjekk!Venter på telefon frå legen med resultata, veldig spent!
Får dere ikke vite resultatet med en gang når blodprøven er tatt altså?
Det fikk jeg nemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg måtte ta test på fredag, då jordmor fann spor av sukker i urinen min på forrige sjekk!Venter på telefon frå legen med resultata, veldig spent!
Til meg sa de at jeg fikk svaret iløpet av uken, men jeg trodde også at svaret skulle komme med en gang. Men får bare ringe på fredagen å høre om de ikke har ringt til da. Var ingen spor av glukose i urinen min på mandag da, så jeg tror egentlig ikke det er noe der. Har ingen symptomer på svangerskapsdiabetes, så jeg tenker at så lenge jeg er forsiktig med sukker så går det nok fint. Men vi får vente å seFår dere ikke vite resultatet med en gang når blodprøven er tatt altså?
Det fikk jeg nemlig![]()
Fekk av ein eller anna grunn ikkje detFår dere ikke vite resultatet med en gang når blodprøven er tatt altså?
Det fikk jeg nemlig![]()
Nei, får svaret om ei veke ca.Får dere ikke vite resultatet med en gang når blodprøven er tatt altså?
Det fikk jeg nemlig![]()
Å så braJeg fikk svar i dag og har heldigvis ikke svangerskapsdiabetes!