Pusern
Gift med forumet
Jippi, så flink du har vært
Nå er resten bare bonus
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så flink du har vært
Nå er resten bare bonus
Masse regn her også, men jeg kommer til å trosse værgudeneMasse regnvær i ettermiddag så tipper det blir Elipsemaskin istedefor utetrim.
Masse regn her også, men jeg kommer til å trosse værgudene
Etter to uker med vektoppgang satser jeg på nedgang i morra. Målet jeg satt kommer jeg ikke til å nå. Men bedre lykke neste mnd sant?
Masse lykke til, har "dommedag" i morgen jeg ogsåBle tilsvarende 4 km gange på Elipsemaskinen - helt greitt det når regner plasker ned. Tok også litt mage/rygg/rompe og lår pluss armer i 40 min.
Nå får "dommen" bare komme i morgen.
Masse lykke til, har "dommedag" i morgen jeg også
TakkBra innstilling og lykke til neste måned.
Torsdag mener du vel...Er jeg ikke under 80 i morgen blir det "smalhans" og mye trim i helgen - 1. september er jo ikke før onsdag.
Det viktigste er ikke når du når det, men at du fortsetter å prøve til du klarer det, ikke gir opp av litt motgang.Etter to uker med vektoppgang satser jeg på nedgang i morra. Målet jeg satt kommer jeg ikke til å nå. Men bedre lykke neste mnd sant?
Just detDet viktigste er ikke når du når det, men at du fortsetter å prøve til du klarer det, ikke gir opp av litt motgang.
Masse lykke til i morgen
Torsdag mener du vel...
Det hadde jeg også valgtMasse regnvær i ettermiddag så tipper det blir Elipsemaskin istedefor utetrim.
Jepp, kommer alltid nye muligheterEtter to uker med vektoppgang satser jeg på nedgang i morra. Målet jeg satt kommer jeg ikke til å nå. Men bedre lykke neste mnd sant?
Shit, det er jo fantastisk!!Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er sjokkert.
-2,1 kg
Er ven en kombinasjon av vanlig nedgang samt at jeg har blitt kvitt det vannet jeg hadde i kroppen i forbindelse med tanta forrige ukeShit, det er jo fantastisk!!
Så flink du har vært!!