Er dere fortsatt i jobb?

Her måtte jeg kaste inn håndkle i går, så nå skal jeg bare jobbe 2 dager i uka frem til permisjon. Kjente bekkenet og hofta begynte igjen, pluss at jeg aldri kommer meg ovenpå så da var det bare å lytte til kroppen.

Eg trur eg må kaste inn håndklæ no!:( Har veldig vanskelig for å bestemme meg. Dagane går i jobb, lage middag og so er eg kake resten av dagen...:/ Skulle gjerne hatt litt meir energi! So ein gradert sjukmelding hadde sikkert ikkje vore so dumt. Vi får sjå:)

Eg trur eg må kaste inn håndklæ no!:( Har veldig vanskelig for å bestemme meg. Dagane går i jobb, lage middag og so er eg kake resten av dagen...:/ Skulle gjerne hatt litt meir energi! So ein gradert sjukmelding hadde sikkert ikkje vore so dumt. Vi får sjå:)
Jeg hadde det sånn. Brukte alle krefter på jobb og klarte så vidt å hente i barnehagen og lage middag om mannen ikke var hjemme enda, så var det kolaps på sofaen. Har blitt 50% sykmeldt og jobber halve dager. I dag fungerte jeg faktisk nogen Lunde som et menneske igjen i timene dattera mi var våken pga at jeg fikk sove før jeg hentet henne. Utrolig godt!! Det er jo henne det har gått mest utover å ha en mamma som har vært langt inne i reservelageret de timene vi har sammen hver dag.

Dere som er i jobb helt eller delvis trenger en god klapp på skulderen :-) Skulle så ønske at jeg også kunne vært en av de som kunne vært i jobb ennå, men jeg har vært sykemeldt siden uke 6 og blir ikke jobb på meg før etter permisjonen. Lange dager hjemme men men det er vel bare sånn det er:-)

Back
Topp