Bkno7063382
Første møte med forumet
Hei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber 100%, og tenker at jeg gjør det jeg kan for å fortsette slik. Ja, jeg kjenner at jeg er umåtelig trøtt innimellom, men det har jeg løst ved at jeg legger meg samtidig som minien, kl 19.00
Mulig jeg tråkker noen på tærne, men trøtthet er ikke noe jeg kunne sykemeldt meg for.
Det skal i utgangspunktet en god del til før jeg sykemelder meg, men jeg syns også at terskelen for sykemelding er latterlig lav.
Nå har jeg masse kynnere.
Har gått på medisiner pga ekstrem sv.skapskvalme.
BF gikk fra meg nettopp, og jeg har to barn fra før som er hos sin pappa kun annenhver helg.
Føler jeg har 150% jobb bortsett fra den faktiske jobben min.
Nå nekter bf å signere på farskapet også, så jeg føler at jeg er heilt alene.
Er rett og slett så sykt sliten :-/
Jobber 100%, og tenker at jeg gjør det jeg kan for å fortsette slik. Ja, jeg kjenner at jeg er umåtelig trøtt innimellom, men det har jeg løst ved at jeg legger meg samtidig som minien, kl 19.00
Mulig jeg tråkker noen på tærne, men trøtthet er ikke noe jeg kunne sykemeldt meg for.
Det skal i utgangspunktet en god del til før jeg sykemelder meg, men jeg syns også at terskelen for sykemelding er latterlig lav.
Ja, men så har jeg termin sent i november, så jeg er i god form enda. Håper jeg skal greie å jobbe helt til jeg går ut i permisjon. Det eneste er at jeg er så utrolig trøtt hele tiden! Dupper av på jobb innimellom...
Då e me i samme båt! Får du muligheten te å ta deg ein kvil på jobb?