Skravletråd

Dette er kult: ned 0,3 til tross for helgens utskeielser og litt lite trim hele uken.
Det jeg har gjort bra er maten mandag-fredag.
Og MYE generell aktivitet i helgen og uken.
Vi nærmer oss målet for august - under 80. 0,5 kg til det!!!
Heia, heia:D
Tipper du er der neste uke!

Det skjønner jeg:)
Vi får satse på overgangsalder:p
Nei takk.
I overgangsalderen får man alderstillegg som legges på vekta, det ønsker jeg overhode ikke

Blææææ!!!!!!!!!!

Den uken jeg har strevet noe helt for jævlig med kostholdet, den første uken etter jeg begynte hvor jeg ikke går ned, men opp.
En jævlig slutt på uken.
Og så sier tynne mannen min, jeg har visst gått ned 3 kg jeg.
ARRRGGGG!!!!
Og det uten videre og her strever og svetter jeg for hver kilo jeg går ned, og du som allerede er tynn bare går ned 3 kilo!!!

Jammen hei Hr. Motivasjon, skal jeg bli mindre enn mannen sier du?

Blææææ!!!!!!!!!!

Den uken jeg har strevet noe helt for jævlig med kostholdet, den første uken etter jeg begynte hvor jeg ikke går ned, men opp.
En jævlig slutt på uken.
Og så sier tynne mannen min, jeg har visst gått ned 3 kg jeg.
ARRRGGGG!!!!
Og det uten videre og her strever og svetter jeg for hver kilo jeg går ned, og du som allerede er tynn bare går ned 3 kilo!!!

Jammen hei Hr. Motivasjon, skal jeg bli mindre enn mannen sier du?
Haha, skjønner det er irriterende:P

Vi er på weekendtur til familie og jeg har "fryktet" mye mat/drikke og lite bevegelse. I går ble det også slik: 60 mil i bil og mye inntak.
I dag greidde jeg å lure med meg to på tur og vi gikk medium raskt 12 km!!!! Så deilig!!!

Last edited:
Vi er på weekendtur til familie og jeg har "fryktet" mye mat/drikke og lite bevegelse. I går ble det også slik: 60 mil i bil og mye inntak.
I dag greidde jeg lurte med meg to på tur og vi gikk medium raskt 12 km!!!! Så deilig!!!
Så deilig da:D

Har tillat meg en kose kveld I dag med litt mat uten om det vanlige :) Bøe ikke mye for hadde IKKE lyst på noe som helst :P men føltes godt å belønne psyken litt :P

Har tillat meg en kose kveld I dag med litt mat uten om det vanlige :) Bøe ikke mye for hadde IKKE lyst på noe som helst :p men føltes godt å belønne psyken litt :p

Tror det er smart som du selv nevner, å gi seg selv litt extra i blant. For mye "NEI" blir feil i lengden.

Kosekvelder er stas:D hva har du spist?
Ja det er veldig deilig :D det ble en liten tortilla pizza og en kopp med vanilje is og en neve med ostpop :P hadde ikke lyst på mer og ble litt overrasket over meg selv :P har endelig fått bukt med søtsuget :D

Back
Topp