Til dere med skolebarn, 2 klasse og oppover

Mannen har forsatt ferie, så han følger :)
 
Vi bor 2min gange unna skolen, så her rusler de bort alene. Bor på veldig liten plass, så kan hende de hadde villet blitt fulgt om vi bodde på en større plass.
 
Nei, mine ville klare seg selv
 
Jeg er der at jeg lurer på om skoleb snart har tenkt å opplyse om når det er skolestart jeg. Mandag vet jeg. Når?

I andre klasse ble han levert på morgen-sfo men nå har jeg mulighet til å levere rett til skolestart. Men husker da ikke tidspunktet... Og det står ikke på skolens nettside. Ikke i går i alle fall. Sjekker daglig
 
Har en andre og en tredjeklassing fra i morgen av, kommer ikke til å følge de.

De har ikke regnklær og støvler stående på skolen, og om de skal ha bært noe dit så har de armer og plass i sekken de og. Ingen av mine har gått på SFO så har vel kun henta de en uke etter skolen starta i første.
 
Har ei frøken som begynner i 3. klasse. Hun vil gjerne at jeg følger, så da gjør jeg det. Men så allerede i fjor at det ikke var så mange foreldre som fulgte til 1. skoledag i 2. klasse, så er vel enda færre i år :)
 
Vi følger tredjeklassingen i morgen, men det er bare fordi han starter på ny skole. Ellers ville han ha vært på sfo fra morgenen av.
 
Nei. Han begynte i 3.klasse i dag.
 
Jeg er der at jeg lurer på om skoleb snart har tenkt å opplyse om når det er skolestart jeg. Mandag vet jeg. Når?

I andre klasse ble han levert på morgen-sfo men nå har jeg mulighet til å levere rett til skolestart. Men husker da ikke tidspunktet... Og det står ikke på skolens nettside. Ikke i går i alle fall. Sjekker daglig
Vi lurte på det samme, men mannen fant opplysningene på kommunen sin side. Sjekk det :)
 
3 klassing her. Tenkte og bare kjøre ho bort. Mulig eg følger ho inn om det er ønske i morgen. Men tenker ho klarer seg fint selv.
 
Back
Topp