Til dere med skolebarn, 2 klasse og oppover

En tråd i 'Livet med barn fra 5 år og oppover' startet av Forumansvarlig Tamara, 16 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP

2. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Februar 2014 - Skjult forum Oktobermirakler 2013 Septemberlykke 2015 VIP

Mannen har forsatt ferie, så han følger :)

3. *josefine* Elsker forumet

Vi bor 2min gange unna skolen, så her rusler de bort alene. Bor på veldig liten plass, så kan hende de hadde villet blitt fulgt om vi bodde på en større plass.

4. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Jeg tenker at man følger så lenge de vil, og man han anledning :)

• Liker Liker x 1
  5. *RoM* Elsker forumet

Nei, mine ville klare seg selv

6. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg er der at jeg lurer på om skoleb snart har tenkt å opplyse om når det er skolestart jeg. Mandag vet jeg. Når?

I andre klasse ble han levert på morgen-sfo men nå har jeg mulighet til å levere rett til skolestart. Men husker da ikke tidspunktet... Og det står ikke på skolens nettside. Ikke i går i alle fall. Sjekker daglig

7. Vært her før Elsker forumet

Har en andre og en tredjeklassing fra i morgen av, kommer ikke til å følge de.

De har ikke regnklær og støvler stående på skolen, og om de skal ha bært noe dit så har de armer og plass i sekken de og. Ingen av mine har gått på SFO så har vel kun henta de en uke etter skolen starta i første.

8. Safin Forelsket i forumet Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016

Har ei frøken som begynner i 3. klasse. Hun vil gjerne at jeg følger, så da gjør jeg det. Men så allerede i fjor at det ikke var så mange foreldre som fulgte til 1. skoledag i 2. klasse, så er vel enda færre i år :)

9. Irith Elsker forumet Tilgangsansvarlig Aprillykke 2017

Vi følger tredjeklassingen i morgen, men det er bare fordi han starter på ny skole. Ellers ville han ha vært på sfo fra morgenen av.

10. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig VIP August 2018 Sommerfuglene

Nei. Han begynte i 3.klasse i dag.

11. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Vi lurte på det samme, men mannen fant opplysningene på kommunen sin side. Sjekk det :)

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Sto ikke noe der heller. Men kom på skolen sin i dag

Alle elever møter 8.30

• Liker Liker x 1
  13. Kristin :) Forumet er livet Aprillykke 2017

Jeg skal ta skolebussen til en annen skole, så følger dem halvveis :)

14. Lykkeliten Nr 3 Elsker forumet Aprillykke 2016

3 klassing her. Tenkte og bare kjøre ho bort. Mulig eg følger ho inn om det er ønske i morgen. Men tenker ho klarer seg fint selv.

Del denne siden