Skravletråd August 2016

Da sover både storebror og lillebror:-O. Storebror sovnet i sin egen seng i kveld av seg selv (med meg ved siden av syngende og strøk han på magen). Lenge siden han har gjort det men han var ikke superglad for det i kveld. Ville helst ha kos av mor og ligge i armkroken og ikke fornøyd når lillebror skulle amme. Men fikk kos da:-). Jeg nyter bare roen nå og lyden av naboen som klipper plenen.
Så flott at han sovnet i egen seng:D
Håper det blir en vane!

Da krysser jeg fingre for idag:)
Babybokser er kult!:D
Var veldig positiv frem til det fastende blodsukkeret :p
Æsj blir spennende å se hva de sier idag.
Ja babybokser er kult :D liker gratis ting :D

Reagerte litt på ene babyboksen jeg fikk idag på ene apoteket her.
Pute til å gå i vogna 0-3 mnd sto det på den!
Altså tynn lita flis, men lillebror kommer ikke til å få bruke den før han eventuelt er forkjølet eller syk med symptomer som blir bedre av å heve hodet!
Jeg har brukt tynn pute fra fødsel til alle mine gutter:) ble anbefalt på sykehuset..

Veldig

Men dette skal være kakebordet på fredag.
779d39940bd50912f5cce7e03dcdfecf

(Oi, opp ned)

Mannen reorganiserer kjøkkenskap og skuffer og bruker bordet til mellomlagring

Og merk de rosa lysene. Fra lillesøster sin dåp. I mars. (bordet brukes ikke som bord til vanlig. Bare ekstra avlastningsbenk kan man si. Og ser sånn ut...)
Håper du fikk ryddet litt i går. Og du er ikke den eneste med rot:-)

Håper du fikk ryddet litt i går. Og du er ikke den eneste med rot:-)
Lite i går, sovna med lillesøster som våkna.

Men tatt hovedtrekkene i dag. Gjenstår noe jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av, samt at jeg tørket av en bunke spiseunderlag i plast og spredde utover til tørk... Men det kommer seg.

Jeg har orkideer i vanning (setter dem i ei bøtte vann ei stund, lar renne av seg og bytter til neste) siste runde kommet i bøtta nå.

Jeg har kjøkkenkluter som ikke er hvite lenger i klorvann i vasken, snart skal de i vaskemaskina. Det kommer seg

Dag 2 med tilvenning i bhg for storebror. Vi skal være der kl 9.30, lillebror hyler i baksetet, storebror hylte da vi satte han i bilen. Skal bli gøy å gjøre dette alene de ukene mannen jobber dagskift. Aldri sjans for at kommer til å klare å levere storebror i bhg innen kjernetiden slik humøret til lillebror er:-(

God kveld :) ja det blir virkelig spennende kjenner jeg. Men trur han kommer til å kose seg masse, mest spent på hvor trøtt han kommer til å være siden han vanligvis sover rundt den tiden vi skal møte opp :P
Håper det gikk fint med lillegutt:D

Back
Topp