God morgen søtaGood morning sunshine![]()
Planer for dagen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søtaGood morning sunshine![]()
Så flott at han sovnet i egen sengDa sover både storebror og lillebror:-O. Storebror sovnet i sin egen seng i kveld av seg selv (med meg ved siden av syngende og strøk han på magen). Lenge siden han har gjort det men han var ikke superglad for det i kveld. Ville helst ha kos av mor og ligge i armkroken og ikke fornøyd når lillebror skulle amme. Men fikk kos da. Jeg nyter bare roen nå og lyden av naboen som klipper plenen.
Lykke til idag ogsåMen i morgen skal vi dit i 8 tiden![]()
Var veldig positiv frem til det fastende blodsukkeretDa krysser jeg fingre for idag
Babybokser er kult!![]()
Leste detteJa, samtidig med at storebror kom og sa at pusten hans ikke virker som den skal
Flott han hadde en super feiringKb har kost seg med bursdag på leos, de var helt alene helt til iste 30 minuttenee. Herlig
Jeg har brukt tynn pute fra fødsel til alle mine gutterReagerte litt på ene babyboksen jeg fikk idag på ene apoteket her.
Pute til å gå i vogna 0-3 mnd sto det på den!
Altså tynn lita flis, men lillebror kommer ikke til å få bruke den før han eventuelt er forkjølet eller syk med symptomer som blir bedre av å heve hodet!
Ja!Så fint det varog billig!
Skumpute type?Jeg har brukt tynn pute fra fødsel til alle mine gutterble anbefalt på sykehuset..
Tuusen takkLykke til idag også![]()
Virker bedre nå, ja.Leste dette![]()
Høres ikke bra ut. Håper han blir bedre
Eldstemann blir åtte årHektisk uke!
Hvem har bursdag?
Håper du fikk ryddet litt i går. Og du er ikke den eneste med rotVeldig
Men dette skal være kakebordet på fredag.![]()
(Oi, opp ned)
Mannen reorganiserer kjøkkenskap og skuffer og bruker bordet til mellomlagring
Og merk de rosa lysene. Fra lillesøster sin dåp. I mars. (bordet brukes ikke som bord til vanlig. Bare ekstra avlastningsbenk kan man si. Og ser sånn ut...)
Lite i går, sovna med lillesøster som våkna.Håper du fikk ryddet litt i går. Og du er ikke den eneste med rot![]()
Ja deilig med solGod morgen søtajaa det er jo sol ute også
![]()
Planer for dagen??
Håper det gikk fint med lilleguttGod kveldja det blir virkelig spennende kjenner jeg. Men trur han kommer til å kose seg masse, mest spent på hvor trøtt han kommer til å være siden han vanligvis sover rundt den tiden vi skal møte opp
![]()
Kul kampTrøtt men vil egentøig se håndballkamp